×
×

رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
بازسازی‌ومقاوم‌سازی خوابگاه‌علوم‌ کشاورزی‌ومنابع‌طبیعی ‌گرگان

  • کد نوشته: 23485
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۱
  • ۰
  • رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آئین، ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای انقلاب و شهدای 19 بهمن سال 1357 شهر گرگان گفت: این شهیدان با از خودگذشتگی و جانفشانی خویش حماسه بزرگی را آفریدند و زمینه ساز پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ایران شدند.
    بازسازی‌ومقاوم‌سازی خوابگاه‌علوم‌ کشاورزی‌ومنابع‌طبیعی ‌گرگان
  • تبلیغ هدفمند

     همزمان با دهه مبارک فجر،پروژه بازسازی و مقاوم سازی بلوک ۲ خوابگاه دختران دانشگاه علوم کشاورزی ومنابع طبیعی گرگان با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان و رئیس دانشگاه افتتاح شد.

    بازسازی‌ومقاوم‌سازی خوابگاه‌علوم‌ کشاورزی‌ومنابع‌طبیعی ‌گرگان
    بازسازی‌ومقاوم‌سازی خوابگاه‌علوم‌ کشاورزی‌ومنابع‌طبیعی ‌گرگان
    بازسازی‌ومقاوم‌سازی خوابگاه‌علوم‌ کشاورزی‌ومنابع‌طبیعی ‌گرگان

    رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در این آئین، ضمن تبریک ایام ا… دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و به ویژه شهدای انقلاب و شهدای ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ شهر گرگان گفت: این شهیدان با از خودگذشتگی و جانفشانی خویش حماسه بزرگی را آفریدند و زمینه ساز پیروزی شکوهمندانقلاب اسلامی ایران شدند.

    دکتر نجفی نژاد با اشاره به اینکه برخی از بلوک های خوابگاهی عمر زیادی داشتند افزود: نیاز بود تا با مقاوم سازی و بازسازی این ساختمان ها، بهره وری را در این ساختمان ها افزایش داده و مشکلات ایجاد شده ناشی از آن را برای استفاده بهتر دانشجویان برطرف کنیم.

    وی با تشکر از صندوق رفاه دانشجویان به جهت تأمین بخشی از اعتبار این پروژه بیان داشت: امیدوارم با رفع کامل بیماری کرونا هرچه زودتر شاهد حضور دانشجویان در دانشگاه بوده تا دانشجویان عزیز بتوانند از امکانات ایجاد شده در دانشگاه بصورت بهتر و مطلوب تری استفاده کنند.

    ایشان همچنین به پروژه در حال ساخت خوابگاه پسران اشاره داشت و تصریح کرد: از همه خیرین استان دعوت میکنیم دانشگاه را در ساخت و تکمیل این پروژه حمایت کنند.

    دکتر نجفی نژاد در پایان با تأکید بر اینکه شرایط خوابگاهی مناسب می تواند زمینه های جذب و پذیرش دانشجویان غیرایرانی را فراهم کند خاطر نشان کرد:  گسترش و توسعه امکانات خوابگاهی و حضور دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه می تواند نقش موثری در ارتقا سطح دانشگاه و بین المللی شدن آن داشته باشد.

    در ادامه معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان گفت: با مشاهده روند فعالیت‌ها و اقدامات در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، هر روز شاهد پیشرفت، توسعه و بالندگی در این دانشگاه هستیم.

     دکتر مکتبی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق گفت: مجموعه مدیریتی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مجموعه ای سالم، کارآمد و رو به جلو بوده و این رشد متوازن در دانشگاه ثمره این نوع از مدیریت است. 

    وی تصریح کرد: دستگاه ها باید با ایجاد فضای خوابگاهی مناسب برای دانشجویان، آرامش خاطر و امنیت را برای آنها و خانواده هایشان فراهم کنند.ایشان بیان داشت: طی دوران مدیریت دکتر نجفی نژاد در دانشگاه اقدامات بسیار ارزنده ای صورت گرفته است که باید این فعالیت ها به صورت مناسب در سطح جامعه انعکاس یابد.

    دکتر مکتبی در پایان از همه افرادی که در گسترش و نهادینه شدن دانایی و علم در کشور تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد.

    گفتنی است در پایان این آئین از عواملی که در اجرای پروژه فعالیت داشتند با اهدا لوحی قدردانی شد.

    نویسنده: مریم جعفری
    منبع: بازار کسب و کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *