×
×

فرمانده انتظامي شهرستان شیروان
سارق کیف قاپ با۱۲فقره سرقت درشیروان دستگیرشد

  • کد نوشته: 23613
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد روهنا" در تشريح اين خبر گفت: در پی چند فقره کیف قاپی از شهروندان توسط يك موتورسوار و نارضایتی مردم در حوزه استحفاظی شهرستان شیروان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار تيمي ماموران اين فرماندهي قرار گرفت .
    سارق کیف قاپ با۱۲فقره سرقت درشیروان دستگیرشد
  • تبلیغ هدفمند

    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق کیف قاپ با ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

    سارق کیف قاپ با۱۲فقره سرقت درشیروان دستگیرشد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد روهنا” در تشریح این خبر گفت: در پی چند فقره کیف قاپی از شهروندان توسط یک موتورسوار و نارضایتی مردم در حوزه استحفاظی شهرستان شیروان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی ماموران این فرماندهی قرار گرفت .

    وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی سارق حرفه ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه دستگیر کردند.

    وی با بیان اینکه ۲ مالخر در این راستا دستگیر شدند، اظهارداشت: متهم در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت کیف قاپی در سطح شهرستان اعتراف کرد.
    فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در خاتمه با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام نمایند، تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *