×
×

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان
افتتاح۱۲خانه‌ورزش روستایی در گلستان

  • کد نوشته: 23867
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، جمشید تقی زاده در روز اول این سفر به مناسبت دهه مبارک فجر با همراهی هادی حق شناس استاندار گلستان و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین چندین پروژه ورزشی این استان را افتتاح کرد.
    افتتاح۱۲خانه‌ورزش روستایی در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در روز اول سفر به استان گلستان دو سالن ورزشی، شش زمین چمن مصنوعی و دوازه خانه ورزش روستایی را افتتاح کرد.

    افتتاح۱۲خانه‌ورزش روستایی در گلستان

    به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، جمشید تقی زاده در روز اول سفر خود به گلستان به مناسبت دهه مبارک فجر با همراهی هادی حق شناس استاندار گلستان و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین چندین پروژه ورزشی این استان را افتتاح کرد.

    وی در اولین برنامه سالن ورزشی روستای اصفهانکلاته گرگان را که از محل اعتبارات ملی در سال ۹۱ با متراژ۹۸۷ متر مربع آغاز شده بود را افتتاح کرد و سپس با حضور در شهرستان آق قلا چمن مصنوعی این شهرستان را که از سال ۹۸ از محل اعتبارات استانی به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

    همچنین، سر درب و جایگاه تماشاگران مجموعه سوارکاری شهرستان آق قلا با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان که توسط حاج حمید موحد خیر ورزشیار شهرستان آق قلا ساخته شده است، افتتاح و بهره برداری از سالن ورزشی روستایی حاجیکلاته شهرستان علی آباد کتول با اعتبار۲۶ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۹۸۷ مترمربع و از جایگاه اعتبارات ملی، زمین چمن مصنوعی شهر مزرعه کتول «شهرستان علی آباد کتول» با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال که از سال ۱۳۹۶ شروع شده بود از دیگر پروژه های ورزشی استان بود که امروز افتتاح شد.

    در ادامه افتتاحیه های ورزشی استان چمن مصنوعی اسلام آباد و عرب بوران گالیکش هرکدام به مساحت ۱۵۰۰ مترمربع هستند و با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال، چمن مصنوعی شهرستان کلاله با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی و چمن مصنوعی اینچه برون شهرستان گنبد کاووس که از سال ۱۳۹۷ شروع شده واز پروژه های ملی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال از نیز با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان افتتاح گردید.

    همچنین امروز ۱۲ خانه ورزش روستایی با حضور قمری مدیر کل امور استان های وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.

    گفتنی است علاوه بر این ۲۳ خانه ورزش روستایی در هفته دولت تجهیز شد که در مجموع سهم گلستان از خانه های ورزش روستایی ۱۵۷ باب می باشد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *