×
×

حماقت یا جسارت
چرا خبرنگارصهیون‌توئیت‌حمله به ایران را حذف‌کرد؟

  • کد نوشته: 52816
  • ۱۴۰۳-۰۱-۳۱
  • ۰
  • قبل از ارائه توضیحات لازم به تاکید است که ما دسترسی به اسناد و اطلاعات پنهان نداریم و آنچه اکنون می نویسیم با توجه به داده های منتشر شده توسط رسانه های دوست و دشمن است...
    چرا خبرنگارصهیون‌توئیت‌حمله به ایران را حذف‌کرد؟
  • تبلیغ هدفمند

    ♦️ بامداد امروز دقیقا چه چیزی رخ داده؟ ماجرای ریزپرنده ها چیست؟ / چرا خبرنگار صهیون توئیت حمله به ایران را حذف کرد

    به گزارش بازار کسب‌ و کار آنلاین؛ قبل از ارائه توضیحات لازم به تاکید است که ما دسترسی به اسناد و اطلاعات پنهان نداریم و آنچه اکنون می نویسیم با توجه به داده های منتشر شده توسط رسانه های دوست و دشمن است. بدیهی است در چنین شرایطی ممکن است در ساعات پیش رو آنچه نوشته شده دست خوش تغییر شود.

    🔻 اول آنچه رخ داده را خلاصه مرور میکنیم:

    سه ریز پرنده در آسمان اصفهان منهدم شده است.

    پدافند تبریز هم روشن و مشغول به بارش آتش شده است.

    مشخص شده سه ریز پرنده مربوط به داخل کشور بوده است.

    اکانت ها و رسانه های صهیونیست خبر فوری حمله به ایران را منتشر کرده اند.

    همه ی منتشر کننده ها خبر را تکذیب کرده اند.

    🔻 حالا احتمال موجود:

    وقتی خبرنگار صهیون خبر حمله به ایران را منتشر کرده و حذف میکند و ایضا رسانه های غربی دو احتمال وجود دارد:

    ۱- حمله ای در کار بوده و اینها قرار بوده حداکثری پوشش دهند اما مرحله ی اولش با شکست رو به رو شده و فورا اخبارش را از روی خروجی ها برداشته اند.

    ۲- حمله ای در کار نبوده و طرف عبری-غربی برای مدیریت اذهان خود نیاز به یک خرابکاری در ایران داشته که کوشیده اند با به پرواز در آوردن چند کوادکوپتر انجامش دهند.

    🔻 درباره اصل پرواز کوادکوپتر ها هم چند حالت میتوان در نظر گرفته شود:

    ۱- قصد داشته اند اشرافی از محل حضور و نوع عملیات سامانه های پدافندی ایران برای آینده پیش رو پیدا کنند و این کوادکوپتر ها با همین هدف به پرواز در امده اند.

    ۲- با توجه به تهدید مکرر ایران و بی اعتنایی افکار عمومی این کشور و سوژه شدن صهیونیست ها از این بابت ، کوشیده اند با یک عملیات خرابکارانه تهدید را واقعی و نزدیک جلوه دهند بلکه بتوانند سایه ی ترس را به افکار عمومی ایران نزدیک کنند.

    🔻 کدام محتمل تر است و مسئله را باید چطور دید ؟

    آنچه از اتفاق بامداد امروز دریافت میشود این است که رژیم یهودی در تلاش حداکثری است تا از “هیچِ رخ داده” برای افکار عمومی خود یک دستاورد بسازد و بعد ببیند که میتواند همه را قانع کند که این سه کوادکوپتر پاسخ سیصد موشک و پهپاد ایران بوده یا نه؟

    و همچنین رژیم ممکن است با توجه به آنکه آستانه تحمل ایران (بعد از حمله به سفارت ایران در سوریه) از دستش خارج شده در تلاش است تا این آستانه تحمل را دوباره پیدا کرده، بازخورد گیری کند و بر اساس آن برنامه ریزی خود را برای تداوم نبرد در سایه با ایران در پیش بگیرد.

    🔻 فارغ از همه اینها فعلا با اخبار ساعات اخیر رژیم صهیونیستی در داخل و در سرزمین های اشغالی سوژه کاربران و مورد تمسخر و تحقیر شده است.

    این البته همه ماجرا نیست. 

    یهودی های ساکن فلسطین بابت غلطی که انجام دادند (یعنی حمله به سفارت ایران) شیر خفته ی انتقام را بیدار کرده و “صبر استراتژیک” را به داخل چراغ هدایت کرده اند.

    از این پس یهودی هایی که در فلسطین هستند باید خود را به جهت دست آموز شدن توسط ایران آماده کنند….

    پرچم بالاست 🇮🇷

    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *