×
×

رئیس دانشگاه ازاد اسلامی گرگان
دانشگاه‌آزاد مولود انقلاب است

  • کد نوشته: 23934
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۵
  • ۰
  • رئیس دانشگاه ازاد اسلامی گرگان با گرامیداشت دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و یاد امام شهیدان و شهدای انقلاب بیان کرد: دغدغه های حل مشکلات منطقه از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است.
    دانشگاه‌آزاد مولود انقلاب است
  • تبلیغ هدفمند

    حجت الاسلام دکترسید علی  طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز استان در جمع خبرنگاران گفت: باید در عمل ثابت کنیم که قدردان و شکر گزار نظام و انقلابیم و خود را در برابر آن مسئول بدانیم و ادای دین کنیم.

    دانشگاه‌آزاد مولود انقلاب است

    رئیس دانشگاه ازاد اسلامی گرگان با گرامیداشت دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و یاد امام شهیدان و شهدای انقلاب بیان کرد: دغدغه های حل مشکلات منطقه از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری است.

    وی با اشاره به اینکه موضوعات مطروحه در طرح پایش  برای استان گلستان موضوع شیلات و موضوع اتفاقات پس از سیل بوده در ادامه افزود:در حوزه شیلات برنامه های مربوط به پژوهشی و علمی انجام شده و مشکلات و راهکارهای  به عنوان یک برنامه به سازمان مرکز ارجاع شد و در حیطه موضوع سیل هم اقدامات پس از سیل ، فرصت ها و چالش ها و راهکارهای تحقیقاتی آن بررسی شد.

    حجت الاسلام دکتر طاهری اظهار داشت: بیش ا ز ۱۲ هزار دانشجودر مقاطع مختلف که در ۵۰ رشته دکتراو ۱۶۲ رشته کارشناسی ارشد و ۱۴۳ رشته کارشناسی نا پیوسته بهمراه ۱۷۰ رشته کارشناسی پیوسته مشغول به تحصیل هستند.

    رئیس دانشگاه ازاد اسلامی گرگان دانشگاه آزاد را مولود انقلاب یاد کردو گفت:بعد تربیتی در این دانشگاه اصل است و انتخاب مدیران با این محوریت انجام می شود و اهداف دانشگاه در نسل ۳و ۴ حرکت به سمت  شرکت های دانش بنیان و با تقویت زیر ساخت های ایجاد فضای آموزش مجازی است.

    وی در انتها خاطرنشان کرد: مدرک گرایی در رویکرد فعلی دانشگاه وجود ندارد و اگر در این راستا خلافی صورت بگیرد در کنار نظارت کامل بشدت برخورد می کنیم.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *