×
×

استاندار خراسان شمالی
برکناری رییس هیات ورزش‌های بومی ومحلی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 24182
  • ۱۳۹۹-۱۱-۲۸
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، به دستور محمدعلی شجاعی، رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان شمالی به دلیل گنجاندن برخی مراسم خارج از عرف در جشنواره بازی های بومی و محلی این استان، همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع)، از سمت خود برکنار شد.
    برکناری رییس هیات ورزش‌های بومی ومحلی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار خراسان شمالی، شامگاه دوشنبه دستور به برکناری رییس هیات ورزش‌های بومی و محلی این استان داد.

    برکناری رییس هیات ورزش‌های بومی ومحلی خراسان شمالی
    برکناری رییس هیات ورزش‌های بومی ومحلی خراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، به دستور محمدعلی شجاعی،  رییس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان شمالی به دلیل گنجاندن برخی مراسم خارج از عرف در جشنواره بازی های بومی و محلی این استان، همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع)، از سمت خود برکنار شد.

    جشنواره بازی‌های بومی و محلی خراسان شمالی روز دوشنبه، با وقفه ای چندروزه به مناسبت گرامیداشت دهه فجر و ولادت حضرت زهرا(س)، همزمان با روز شهادت امام هادی(ع) در مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

     در این جشنواره ۸۰ نفر از روستاییان استان در ۲ بخش آقایان و بانوان در رشته‌های دال پلان انفرادی، هفت سنگ مهارتی، تیراندازی با قله کمان، کلاف چینی و لنگ به رقابت پرداختند.

    هیات ورزش های بومی و محلی استان امروز با انتشار بیانیه ای در خصوص برگزاری مراسم آیینی در حاشیه این مراسم از مردم شهیدپرور خراسان شمالی عذرخواهی کرده بود.

    این هیات ورزشی بی اطلاعی اعضای هیات ورزش های بومی استان از مناسبت های ماه قمری را دلیل برگزاری این مراسم و حاشیه های آن عنوان کرده بود.

    خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *