×
×

دیده شدن آثار ردپای کرونای انگلیسی درخراسان شمالی

  • کد نوشته: 27125
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی دکتر سید احمد هاشمی افزود : مداخلات و پیگیری های بهداشتی و درمانی لازم برای این افراد انجام شد و حال همه آنها مساعد گزارش شده است.
    دیده شدن آثار ردپای کرونای انگلیسی درخراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی گفت : نتیجه آزمایش پنج بیمار مشکوک به کرونا پس از انجام تست مثبت اعلام شد.

    دیده شدن آثار ردپای کرونای انگلیسی درخراسان شمالی

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین به نقل از ایرنا از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی دکتر سید احمد هاشمی افزود : مداخلات و پیگیری های بهداشتی و درمانی لازم برای این افراد انجام شد و حال همه آنها مساعد گزارش شده است.

    وی مهمترین راهکار برای پیشگیری و ابتلا به ویروس کرونا به خصوص گونه جهش یافته انگلیسی آن را استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری فیزیکی ، شست و شوی مکرر دست ها و پرهیز از رفت و آمد غیر ضرور به خصوص حضور نیافتن در اجتماع بیان کرد
    رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی اظهارداشت: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش تردد مردم در سطح شهرها برای خرید نوروزی به شهروندان این استان توصیه کرد تا  ضمن پرهیز از رفت و آمدهای غیر ضرور برای حفظ سلامتشان فاصله فیزیکی را رعایت  نزدیک  کنند.
    براساس آمار هم اکنون ۱۴۵ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان خراسان شمالی بستری هستند و از هشت شهرستان این استان دو شهرستان راز و جرگلان و گرمه از لحاظ الگوی رنگ بندی کرونایی در وضعیت آبی و شش شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *