×
×

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی
کشف حجاب جرم وپیگردقانونی دارد

  • کد نوشته: 27357
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۷
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ"سجاد نامور" ظهر امروز در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برابر قانون برای افرادی که اقدام به کشف حجاب در داخل خودرو می کنند در مرحله اول پیامکی با عنوان تذکر برای مالک پلاک خودرو صادر می شود.
    کشف حجاب جرم وپیگردقانونی دارد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه کشف حجاب علاوه بر اینکه خلاف شئونات ایرانی اسلامی است، جرم بوده و پیگرد قانونی دارد، گفت: با اینگونه افراد که با این عمل ارزش ها و دستاورد های نظام اسلامی را خدشه دار می کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

    کشف حجاب جرم وپیگردقانونی دارد

    به گزارش بازار کسب کار آنلاین سرهنگ”سجاد نامور” ظهر امروز در گفتگو با پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: برابر قانون برای افرادی که اقدام به کشف حجاب در داخل خودرو می کنند در مرحله اول پیامکی با عنوان تذکر برای مالک پلاک خودرو صادر می شود.

    وی با اشاره به اینکه در مرحله دوم مالک خودرو توسط پلیس به مراجع انتظامی احضار شده و از وی تعهد اخذ خواهد شد، افزود: در صورت تکرار برای مرحله سوم خودروی این فرد توقیف و با هماهنگی مقام قضائی به به مدت یک هفته به پارکینگ انتقال خواهد شد.
    معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ادامه داد: در صورت تکرار، علاوه بر انتقال خودرو به پارکینگ، فرد متخلف نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی می شود.
    سرهنگ نامور با تاکید بر اینکه حفظ ارزش ها و حراست از دستاورد های نظام اسلامی مهمترین وظیفه پلیس است، از مردم عزیز خواست تا همانگونه که با پلیس همکاری داشتند از این پس نیز پلیس را در انجام موفقیت آمیز ماموریت های محوله یاری کنند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *