×
×

سرپرست مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان البرز
آزادسازی۴۰۰هکتار از اراضی‌کشاورزی البرز

  • کد نوشته: 30399
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ایرج الماسی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: آزادسازی این میزان اراضی به ارزش ۲ هزار و ۲۸ میلیارد تومان در پی اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شده است.
    آزادسازی۴۰۰هکتار از اراضی‌کشاورزی البرز
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی استان البرز اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی استان از ابتدای فروردین ماه تاکنون از دست متصرفان خارج و به عرصه تولید بازگشته است.

    آزادسازی۴۰۰هکتار از اراضی‌کشاورزی البرز
    آزادسازی۴۰۰هکتار از اراضی‌کشاورزی البرز
    آزادسازی۴۰۰هکتار از اراضی‌کشاورزی البرز

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، ایرج الماسی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: آزادسازی این میزان اراضی به ارزش ۲ هزار و ۲۸ میلیارد تومان در پی اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شده است.

    وی افزود: در راستای اجرای این قانون، ۹۸۹ مورد رفع تصرف در قالب بنای غیرمجاز، محوطه سازی، پی کنی و گودبرداری، آلاچیق، دیوارکشی، فوندانسیون، دپوی مصالح، شن ریزی و ایجاد معبر و همچنین چاه غیرمجاز اجرا شد.

    الماسی اظهار داشت: از این میزان رفع تصرف ها ، ۲۳۸ هکتار در شهرستان ساوجبلاغ،  ۱۱۵ هکتار در کرج ، ۴۵ هکتار در نظرآباد ، ۳.۵ هکتار در طالقان و  یک هکتار در فردیس بوده است.

    وی گفت: در اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، بیش از ۱۵۴ مورد بنای غیرمجاز در حال ساخت، بیش از ۱۰۷ مورد محوطه سازی، بیش از ۴۶ مورد پی کنی و گودبرداری برای ساخت استخر، بیش از ۱۳ مورد آلاچیق، بیش از ۵۵۱ مورد دیوارکشی و فنس کشی، بیش از ۲۰ مورد فوندانسیون، بیش از ۸۵ مورد دپوی مصالح، بیش از ۱۰ مورد شن ریزی و ایجاد معبر و همچنین سه مورد شناسایی و قلع و قمع چاه غیرمجاز انجام شده است.

    استان البرز بالغ بر ۶۸ هزار هکتار اراضی کشاورزی زراعی و باغی دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *