×
×

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهرکرد
افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد

  • کد نوشته: 30405
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۰
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سروش سلیمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروازهای جدید که در مسیر تهران- شهرکرد و برعکس برنامه‌ریزی شده است از ششم اردیبهشت برقرار می‌شود.
    افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر فرودگاه بین‌المللی شهرکرد گفت: با افزایش ۲ پرواز جدید، تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد به پنج مورد افزایش یافت.

    افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد
    افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد
    افزایش پروازهای فرودگاه شهرکرد

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، سروش سلیمی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پروازهای جدید که در مسیر تهران- شهرکرد و برعکس برنامه‌ریزی شده است از ششم اردیبهشت برقرار می‌شود.

    وی ادامه داد: این سفرها در روزهای دوشنبه صبح و سه‌شنبه ظهر انجام می‌گیرد و علاوه‌بر آن سه پرواز دیگر نیز از فرودگاه شهرکرد در روزهای شنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه برقرار است.

    مدیر فرودگاه بین‌المللی شهرکرد افزایش پروازهای این فرودگاه را مستلزم استقبال هم‌استانی دانست و گفت: چنانچه مردم استان از پروازهای برقرار شده استقبال کنند مقدمه برقراری پروازهای داخلی و بین‌المللی دیگر خواهد شد.

    سلیمی گفت: مردم برای رزرو بلیت در روزهای پایانی پرواز اقدام نکنند چرا که شرکت‌های هواپیمایی از یک هفته قبل ظرفیت‌ها را بررسی می‌کنند و چنانچه به حد نصاب نرسد آن پرواز را لغو می‌کنند به همین سبب برخی از پروازهای استان لغو می‌شود از همین رو توصیه می‌شود دست کم یک هفته قبل از پرواز اقدام به خرید بلیط کنند تا مشکلی در این خصوص شکل نگیرد.

    به گزارش ایرنا، استان چهارمحال و بختیاری با ۱۰ شهرستان افزون بر ۹۷۹ هزار نفر جمعیت دارد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *