×
×

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان
پرداخت حق‌بیمه مددجویان گلستانی

  • کد نوشته: 30517
  • ۱۴۰۰-۰۱-۳۱
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد :حق بیمه تامین اجتماعی ۲۴۳۵مددجوی تحت حمایت این نهاد با تخصیص اعتبار ۴ میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان برای بهره مندی از مزایای بیمه بازنشستگی ،فوت و از کار افتادگی پرداخت شد.
    پرداخت حق‌بیمه مددجویان گلستانی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل کمیته امداد استان گلستان گفت : در سال ۹۹ حق بیمه تامین اجتماعی ۲۴۳۵مددجوی گلستانی توسط کمیته امداد استان پرداخت شد.

    پرداخت حق‌بیمه مددجویان گلستانی
    پرداخت حق‌بیمه مددجویان گلستانی
    پرداخت حق‌بیمه مددجویان گلستانی


    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد استان گلستان اظهار کرد :حق بیمه تامین اجتماعی ۲۴۳۵مددجوی تحت حمایت این نهاد با تخصیص اعتبار ۴ میلیارد و ۵۷۶ میلیون تومان برای بهره مندی از مزایای بیمه بازنشستگی ،فوت و از کار افتادگی پرداخت شد.


    وی با اشاره به اینکه هدف از این اقدام توانمند سازی و بهره مندی از مستمری بازنشستگی بوده است ادامه داد: در سال ۹۹ حق بیمه تامین اجتماعی ۱۸۵۳ زن سرپرست خانوار و ۵۸۲ مجری طرح اشتغال تحت حمایت کمیته امداد واریز شده است .

    وی همچنین تصریح کرد: دو گروه از مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار ۴۵تا ۵۰ سال و مجریان طرحهای اشتغال و خود کفایی ۱۸ تا ۵۰ سال در حال حاضر از این خدمت بهره مند می شوند . براین اساس زنان تا ۵۵ سال و آقایان تا ۶۰ سالگی در صورت پرداخت حداقل ۱۰ سال سابقه بیمه ، مستمری بگیر تامین اجتماعی و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند .

    مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در ادامه افزود : در سال ۹۹ برای تعداد ۲۷۶ نفر شامل ۲۲۲ نفر زن سرپرست خانوار و ۵۴نفر از مجریان طرحهای اشتغال که دارای ۹ سال سابقه بیمه پردازی و ۵۵ سال سن بودند، مبلغ ۱ میلیارد و۴۵۰ میلیون تومان بصورت بلا عوض اختصاص و بمنظور خرید سنوات یکسال باقی مانده، با هدف توانمند سازی وخروج پایدار از چرخه حمایت امداد ، بحساب تامین اجتماعی واریز شد.

    بابایی در انتها اظهار کرد: بیمه های اجتماعی به عنوان یکی از اساسی ترین برنامه های این نهاد برای تامین امنیت اقتصادی مددجویان است که تضمین کننده آسایش و رفاه این افراد در آتیه را فراهم می نماید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *