×
×

رییس اتاق اصناف مرکز البرز
عرضه گوشت‌مرغ با نرخ‌مصوب

  • کد نوشته: 30900
  • ۱۴۰۰-۰۲-۰۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بهروز حصاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فروش گوشت مرغ گرم بالاتر از نرخ مصوب در واحدهای صنفی این استان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.
    عرضه گوشت‌مرغ  با نرخ‌مصوب
  • تبلیغ هدفمند

    رییس اتاق اصناف مرکز البرز اعلام کرد که عرضه گوشت مرغ در واحدهای صنفی این استان فقط با نرخ مصوب عرضه شده و بالاتر از این نرخ تخلف محسوب می شود.

    عرضه گوشت‌مرغ با نرخ‌مصوب
    عرضه گوشت‌مرغ با نرخ‌مصوب
    عرضه گوشت‌مرغ با نرخ‌مصوب

    به گزارش بازار کسب و کار به نقل از ایرنا، بهروز حصاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فروش گوشت مرغ گرم بالاتر از نرخ مصوب در واحدهای صنفی این استان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

    وی اضافه کرد: اکنون استان البرز ۲۵ درصد از نیاز مرغ شهروندان را می تواند تامین کند که با برنامه ریزی انجام شده مقرر شد که سه استان زنجان، قزوین و گیلان به عنوان استان های معین نیاز مصرف مرغ استان را تامین کنند.

    حصاری افزود: اکنون نرخ مصوب هرکیلوگرم مرغ ۲۴هزار و ۹۰۰تومان  است که فروش بیشتر از این تخلف محسوب می شود.

     وی خاطرنشان کرد که طی نشست های  برگزار شده با جهاد سازمان جهاد کشاورزی و استانداری البرز، مقررشد که  برحسب نیاز روزانه مرغ  به استان البرز اختصاص یابد و درصورت نیاز  سهمیه نیز افزایش می یابد.

    وی بیان داشت: اکنون با توجه به توزیع گسترده مرغ در بازار این استان به اندازه نیاز شهروندان وجود دارد و فروش آن فقط به صورت تک نرخی است.

    رییس اتاق اصناف مرکز البرز خاطرنشان کرد که درسال جاری ۶۱۰  واحد صنفی عرضه مرغ توسط بازرسان معاونت نظارت و بازرسی این اتاق بازدید و ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی شدند.

    وی گفت: عمده تخلفات این واحدهای متخلف عرضه خارج از شبکه ، گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده است.

    اکنون بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی خدماتی ، تولیدی و توزیعی دراستان البرز فعال است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *