×
×

ارتشیان پاسداران مرزها و حافظان عزت و آزادگی ایران هستند

  • کد نوشته: 37080
  • ۱۴۰۲-۰۱-۲۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: ارتشیان، پاسداران مرزها و حافظان عزت و آزادگی ایران هستند. به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت و آن ها را پاسداران مرزها و حافظان عزت و آزادگی ایران دانست. پیام استاندار خراسان شمالی به […]

    ارتشیان پاسداران مرزها و حافظان عزت و آزادگی ایران هستند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: ارتشیان، پاسداران مرزها و حافظان عزت و آزادگی ایران هستند.

    به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت و آن ها را پاسداران مرزها و حافظان عزت و آزادگی ایران دانست.

    پیام استاندار خراسان شمالی به این شرح است: «ارتشیان سرافراز، پاسداران مرزهای کهن ایران و حافظان عزت و آزادگی ملت بزرگ ایران هستند؛ آنان که عزیزترین و گران بهاترین متاع خویش را برای آسایش و آرامش مردم و میهن بر طبق اخلاص نهاده اند و قله های بلند شجاعت و مهر آفرینی را فتح کرده اند؛ و صیانت از دین و حراست از مرزهای جغرافیایی را مقصد خویش قرار داده اند.

    اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به محضر مقام معظم رهبری و ارتشیان سلحشور و امت شهید پرور استان خراسان شمالی، به سپهسالاران عرصه تامین امنیت جامعه خدا قوت گفته و با یاد و خاطره شهیدان والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، از تلاش های این دلیرمردان تشکر و قدردانی می نمایم.

    محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی»

    به گزارش ایسنا، ارتش ایران اسلامی در دوران جنگ و بعد از پیروزی انقلاب نیز شهدای زیادی تقدیم کشور کرد و اکنون نیز مردم را یاری می کند و در هر جایی که به آنان نیاز باشد آمادگی خود را اعلام می کنند.

    حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸، ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند. با این پیام تاریخی و حیات بخش امام، ارتش تولدی نو یافت و ۲۹ فروردین ماه در تاریخ ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

    همچنین از ۲۱ فروردین، سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت روز شهادت امیر سپهبد محمدولی قرنی، به عنوان دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی نام گرفته است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *