×
×

ماینرهای قاچاق میلیاردی خراسان شمالی روشن نشد

  • کد نوشته: 37228
  • ۱۴۰۲-۰۲-۰۵
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ تقی توئی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تیمی […]

    ماینرهای قاچاق میلیاردی خراسان شمالی روشن نشد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۵ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ تقی توئی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تیمی از مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان از محل های نگهداری کالا از جمله باربری ها بازدید کردند.

    وی با اشاره به اینکه ماموران به تعدادی کارتن که در گوشه ای قرار داشت، مشکوک شدند، افزود: پس از بازگشایی کارتن ها ۵ عدد ماینر قاچاق فاقد اسناد گمرکی کشف و ضبط شد.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: در همین رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی و ماینرهای مکشوفه نیز به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد.

    سرهنگ توئی با اشاره به اینکه ارزش این تعداد ماینر فاقد مجوز، ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق  سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *