×
×

۷۳ هزار تومان، قیمت مرغ گرم در بازار خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37379
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی در سومین کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی، قیمت مرغ گرم ۷۳ هزار تومان مصوب شد.  دکتر محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، تصویب این قیمت را تعادلی و در راستای حمایت از تولید کنندگان و نیز مصرف کنندگان دانست. وی در ارتباط با اهمیت اجرای طرح هوشمندسازی آرد و نان در استان […]

    ۷۳ هزار تومان، قیمت مرغ گرم در بازار خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی در سومین کارگروه تنظیم بازار خراسان شمالی، قیمت مرغ گرم ۷۳ هزار تومان مصوب شد.

     دکتر محمد رضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، تصویب این قیمت را تعادلی و در راستای حمایت از تولید کنندگان و نیز مصرف کنندگان دانست.

    وی در ارتباط با اهمیت اجرای طرح هوشمندسازی آرد و نان در استان افزود: هدف اصلی از نصب دستگاه های هوشمند سازی آرد و نان، پایش متمرکز در خرید نان و جلوگیری از خروج آرد از چرخه صحیح توزیع است بنابراین بها دادن و نظارت کافی بر این دستگاه ها الزامی بوده و  باید بازدهی آن افزایش یابد.

    وی افزود: با توجه به عملکرد این سامانه، سهمیه آرد نانوایی ها باید نسبت مستقیمی با میزان تراکنش ها داشته باشد.

    حسین نژاد با اشاره به اینکه نرخ نان، هنوز در استان‌های خراسان شمالی و اردبیل اعلام نشده است، افزود: مجوز افزایش صادر شده و پس از بررسی و  کارشناسی های لازم با هدف قیمت گذاری تعادلی، در گام نخست قیمت پیشنهادی به معاونت اقتصادی وزارت کشور ارسال و پس از تایید به نانوایی های استان ابلاغ خواهد شد.

    استاندار خراسان شمالی، تدوین نظام نامه دقیق جهت اعلام نرخ کالاها را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: موجودی تمام کالاها و نحوه توزیع آن در این نظام نامه باید مشخص باشد تا با برقراری انضباط بیشتر، مصرف کنندگان نیز از حقوق خود آگاه شوند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *