×
×

حمایت کمیته امداد از ۱۲۳۷ بیمار خاص و صعب العلاج در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37509
  • ۱۴۰۲-۰۲-۱۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از بهره‌مندی ۱۱۱۹ بیمار صعب‌العلاج و ۱۱۸ بیمار خاص از خدمات کمیته امداد خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مجید الهی راد با تشریح خدمات کمیته امداد به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: مجموعا ۱۲۳۷ بیمار خاص و صعب‌العلاج […]

    حمایت کمیته امداد از ۱۲۳۷ بیمار خاص و صعب العلاج در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی از بهره‌مندی ۱۱۱۹ بیمار صعب‌العلاج و ۱۱۸ بیمار خاص از خدمات کمیته امداد خبر داد.

    به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، مجید الهی راد با تشریح خدمات کمیته امداد به بیماران خاص و صعب‌العلاج، اظهار کرد: مجموعا ۱۲۳۷ بیمار خاص و صعب‌العلاج با ۱۰۷ گروه و نوع بیماری در کمیته امداد استان شناسایی و ثبت شده‌اند.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی با بیان اینکه ۵۹۵ نفر از بیماران صعب‌العلاج با درجه ناتوانی حاد و زمین‌گیر با پرداخت هزینه پرستاری، در منزل نگهداری می‌شوند، گفت: در سال ۱۴۰۱ جمعاً یک میلیارد و ۸۳۶ میلیون تومان از محل منابع دولتی و مردمی بابت هزینه‌های درمانی بیماران خاص و صعب‌العلاج هزینه شد.

    وی با بیان اینکه خدمات بیماران صعب‌العلاج و خاص با اولویت ارائه خدمات به صورت رایگان ارائه می‌شود، اظهار کرد: این خدمات در سرفصل‌های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و مابه التفاوت خدمات بیمه‌ای، خدمات غیر تعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته‌بندی می‌شود.

    الهی راد از پرداخت وام درمانی از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت با محوریت بیماران خاص و صعب‌العلاج خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته از محل صندوق امداد ولایت حدود ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون  تومان اعتبار تحت عنوان وام درمانی برای برای مددجویان اختصاص یافت.

    وی گفت: تالاسمی، هموفیلی، ‌ام اس، همودیالیز، پروانه‌ای، اوتیسم، سرطان، سکته مغزی، و پیوند کلیه و قلب از جمله بیماری های خاص هستند.

    مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: کمک هزینه خرید انواع تجهیزات درمانی، کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز، تجهیزات توانبخشی اعضای مصنوعی، عصا، تشک، تخت و دندانپزشکی از دیگر خدمات کمیته امداد در حوزه بیماران خاص و صعب‌العلاج است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *