×
×

بهره برداری از ۱۳۷ پروژه مخابراتی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37745
  • ۱۴۰۲-۰۲-۳۱
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی به مناسبت هفته ارتباطات، آیین افتتاح ۱۳۷ طرح مخابراتی در خراسان شمالی با حضور سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به صورت متمرکز در بجنورد، مرکز این استان برگزار شد. به گزارش ایسنا، صبح امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه با حضور مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران، حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، نمایندگان مردم استان در […]

    بهره برداری از ۱۳۷ پروژه مخابراتی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی به مناسبت هفته ارتباطات، آیین افتتاح ۱۳۷ طرح مخابراتی در خراسان شمالی با حضور سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به صورت متمرکز در بجنورد، مرکز این استان برگزار شد.

    به گزارش ایسنا، صبح امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه با حضور مجید سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران، حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیر مخابرات منطقه و جمعی از سایر مدیران و مسئولان استانی، ۱۳۷ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۹۳۰ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

    استاندار خراسان شمالی در این آیین گفت: با توجه به اهمیت زیرساخت های مخابراتی باید طرح جامعی از وضعیت موجود استان در حوزه مخابرات تدوین شود.

    محمدرضا حسین نژاد، تدوین طرح جامع مخابرات را منجر به مشخص شدن وضعیت استان دانست و افزود: این نقشه جامع راهی برای توسعه زیرساخت ها خواهد بود.

    وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاکید رئیس جمهور بر اجرای نهضت ملی مسکن، تامین زیرساخت مخابراتی هم باید مورد توجه قرار گیرد.

    حسین نژاد برحفظ و حراست از اموال شرکت مخابرات نیز تاکید کرد و گفت: موضوع حفظ و حراست از اموال شرکت مخابرات در دستور کار قرار گیرد و تدابیر لازم اتخاذ شود.

    استاندار خراسان شمالی ضمن تقدیر از تلاش های جهادی صورت گرفته در مخابرات استان افزود: برای پیشبرد اهداف مخابرات، اقدامات خوبی انجام شده اما امیدواریم در مسیر تامین زیرساخت ها جزو استان‌های پیشرو قرار گیرد.

    مدیرمخابرات منطقه خراسان شمالی نیز در آیین افتتاحیه طرح ها بیان کرد: ۹۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای ۱۳۷ طرح مخابراتی به مناسبت هفته ارتباطات در استان هزینه شده است.

    رسول علی اصغر پور افزود: این طرح ها شامل توسعه کافو نوری شهری، راه اندازی نقاط جدید ADSL، توسعه اینترنت فیبر خانگی FTTH، توسعه اینترنت VDSL، توسعه فیبر نوری روستایی USO و راه اندازی و ارتقاء سرعت اینترنت همراه اول در سایت های مختلف استان  نیز از دیگر طرح ها به حساب می آید.

    وی همچنین راه اندازی سرویس VDSL در منطقه روستایی بک پولاد را از جمله یکی از مهمترین پروژه ها در استان و به عنوان اولین روستای بهره مند از این سرویس اینترنت پرسرعت دانست و یادآور شد: از مجموع طرح های مخابراتی آماده بهره‌برداری در استان، ۲۸ پروژه مربوط به بجنورد ، ۱۷ طرح در شیروان، ۲۳ طرح در راز و جرگلان، ۹ طرح درفاروج، ۳ طرح در بام و صفی آباد، ۲۹ طرح در مانه و سملقان، ۲۱ طرح در اسفراین، ۴ طرح در جاجرم و ۳ طرح در گرمه است.

    گفتنی است، افتتاح پروژه‌های مخابراتی هفته ارتباطات  خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانسی و همزمان در شهرستان های مختلف استان به صورت متمرکز در محل استانداری برگزار شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *