×
×

۲۰۰ هزار نفر در خراسان شمالی مشمول بیمه اجتماعی، کشاورزی و عشایر

  • کد نوشته: 38010
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی و عشایر خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در این استان مشمول این صندوق بیمه باشند. محمدرضا غلامزاده در نشست خبری که ۹ خرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۷۵ هزار نفر در این استان تحت پوشش این صندوق […]

    ۲۰۰ هزار نفر در خراسان شمالی مشمول بیمه اجتماعی، کشاورزی و عشایر
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی و عشایر خراسان شمالی گفت: پیش بینی می شود ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار نفر در این استان مشمول این صندوق بیمه باشند.

    محمدرضا غلامزاده در نشست خبری که ۹ خرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۷۵ هزار نفر در این استان تحت پوشش این صندوق قرار دارند.

    وی افزود: پیش بینی می شود ۱۵۰ هزار نفر در این استان تحت پوشش هیچ بیمه ای نباشند.

    غلامزاده ادامه داد: علاوه بر آن در حال حاضر از محل این صندوق در استان چهار هزار و ۲۱۷ خانوار به صورت ماهیانه مستمری دریافت می کنند.

    وی به ضریب پوشش صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی و عشایر در این استان اشاره کرد و گفت: خراسان شمالی رتبه هشتم کشوری را در تحت پوشش قرار دادن افراد مشمول در صندوق دارد.

    به گفته این مقام مسئول ۴۰ درصد جمعیت مشمول، تحت پوشش این صندوق در استان قرار گرفته اند.

    وی افزود: شهرستان شیروان بالاترین ضریب پوشش را در این بیمه دارد و شهرستان های گرمه و جاجرم کمترین پوشش را دارد که علت این امر نیز وجود کمتر تعداد روستاها نسبت به شیروان است.

    مدیر صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی و عشایری خراسان شمالی افزود: بودجه سالیانه صندوق در دولت سیزدهم افزایش پیدا کرده و این بودجه رشد ۱۶۵ درصد بوده است.

    وی ادامه داد: علاوه بر آن سطح درآمدی صندوق نیز افزایش یافته است بطوریکه سطح درآمدی از ۶۰ درصد در سال گذشته به ۹۲ درصد رسیده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *