×
×

تأکید بر گسترش همکاری‌های ایران و قطر در حوزه اشتغال

  • کد نوشته: 38473
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۰
  • ۰
  • تأکید بر گسترش همکاری‌های ایران و قطر در حوزه اشتغال در دیدار وزرای کار کشورهای جمهوری اسلامی ایران و قطر بر گسترش همکاری ها در حوزه‌های کارگری، کارفرمایی و تبادل تجربیات مهارت‌آموزی تأکید شد. به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به نقل از ایرنا؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران […]

    تأکید بر گسترش همکاری‌های ایران و قطر در حوزه اشتغال
  • تبلیغ هدفمند

    تأکید بر گسترش همکاری‌های ایران و قطر در حوزه اشتغال

    در دیدار وزرای کار کشورهای جمهوری اسلامی ایران و قطر بر گسترش همکاری ها در حوزه‌های کارگری، کارفرمایی و تبادل تجربیات مهارت‌آموزی تأکید شد.

    به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای به نقل از ایرنا؛ وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران در ادامه سفر به ژنو و شرکت در اجلاس سازمان جهانی کار در دیدار با «علی‌ بن‌ سعید بن‌ سمیخ‌ المری» وزیر کار دولت قطر بر همکاری‌های گسترده و کلان تهران و دوحه در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی تأکید کرد و گفت: ارتقای روابط با قطربرای جمهوری اسلامی بسیار استراتژیک و راهبردی است.

    «سیدصولت مرتضوی»، اظهار داشت: دو کشور در تبادل تجربیات و همکاری در مجامع بین‌المللی اقدامات ارزشمندی انجام داده‌اند که می‌تواند در سطح منطقه توسعه یابد.

    وی از وزیر کار قطر دعوت کرد با سفر به ایران از ظرفیت‌های بالای مجموعه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدید کند.

    «علی بن سعید بن سمیخ المری» وزیر کار دولت قطر نیز در این دیدار با تأکید بر اهمیت گسترش روابط با ایران، گفت: حمایت‌های ایران را در زمان تحریم قطر فراموش نمی‌کنیم.

    وی افزود: در سفر به تهران زمینه ارتقای سطح همکاری‌ها را نه تنها در حوزه کارگری و کارفرمایی بلکه در سایر سطوح فراهم می‌کنیم.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *