×
×

طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی بر پایه مهارت در ۱۰۳ روستای کم برخوردار استان مورد حمایت قرار می گیرد

  • کد نوشته: 38475
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۰
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در شورای مهارت استان: طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی بر پایه مهارت در ۱۰۳ روستای کم برخوردار استان مورد حمایت قرار می گیرد به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، دهنوی گفت: سند ائتلاف مهارت آموزی استان گلستان یک سند تحول […]

    طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی بر پایه مهارت در ۱۰۳ روستای کم برخوردار استان مورد حمایت قرار می گیرد
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان در شورای مهارت استان:

    طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی بر پایه مهارت در ۱۰۳ روستای کم برخوردار استان مورد حمایت قرار می گیرد

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، دهنوی گفت: سند ائتلاف مهارت آموزی استان گلستان یک سند تحول گرا و توسعه ای در تمامی بخش ها و حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است که نیازمند توجه و دقت نظر دستگاه های اجرایی می باشد.

    وی افزود: مجمعی شامل افرادی صاحب نظر و متخصص به منظور تسریع و قابل اجماع بودن برای تدوین سند ائتلاف مهارت آموزی استان گلستان تشکیل شود.

    دهنوی بیان کرد: موضوع مهم مارکتینگ و برندسازی محصولات و تولیدات با توجه به سیاست گذاری های توسعه ای در گلستان به طور ویژه ای در سند ائتلاف مهارت آموزی استان نگاه شود.

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان گفت: برگزاری مسابقات ملی مهارت فناوری اطلاعات به میزبانی استان گلستان رویدادی بسیار بزرگ، مهم و ائتلافی بود که نشان داد همکاری با بخش خصوصی می تواند نتایج مثبتی را به همراه داشته باشد و این مسابقات برای استان یک برند شد.

    وی همچنین ضمن تاکید بر اهمیت موضوع مهارت آموزی و توانمندسازی نیروی انسانی، گفت: یکی از مصوبات این جلسه الزام پرداخت تسهیلات در بخش ترویج کشاورزی فقط برای کسانی از کانال مهارت عبور کرده باشد میسر خواهد بود.

    دهنوی در بخشی دیگر تاکید کرد: با توجه به برنامه ریزی ها در خصوص طرح ۴۰۴۰ که موضوع توسعه و محرومیت زدایی در ۱۰۳ روستای منتخب استان گلستان را دنبال می کند، از طرح های توسعه ای و محرومیت زدایی بر پایه مهارت در این مناطق حمایت خواهد شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *