×
×

آموزش های مهارتی با رویکرد فناوری های نوین و هوش مصنوعی در حوزه کشاورزی را در استان آغاز شده است

  • کد نوشته: 38485
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۰
  • ۰
  • مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان: آموزش های مهارتی با رویکرد فناوری های نوین و هوش مصنوعی در حوزه کشاورزی را در استان آغاز شده است صبح روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان به منظور توسعه و گسترش […]

    آموزش های مهارتی با رویکرد فناوری های نوین و هوش مصنوعی در حوزه کشاورزی را در استان آغاز شده است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

    آموزش های مهارتی با رویکرد فناوری های نوین و هوش مصنوعی در حوزه کشاورزی را در استان آغاز شده است

    صبح روز شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان به منظور توسعه و گسترش آموزش های مهارتی در حوزه کشاورزی و ایجاد مراکز کارآموزی جوار کارگاهی و بین کارگاهی با برزعلی رئیس جهاد کشاورزی استان دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو گفت: بهره وری نیروی انسانی با اهمیت دادن و گسترش آموزش های مهارتی صورت خواهد گرفت.

    وی افزود: بالغ بر ۵ میلیون نفر ساعت در سال گذشته از آموزش های مهارتی بهره مند شدند.

    کرایلو همچنین بیان کرد: آموزش های مهارتی در پنل های خورشیدی، گلخانه با رویکرد فناوری های نوین و هوش مصنوعی در حوزه کشاورزی را در استان آغاز کردیم.

    وی تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در طرح ۱۰۳ روستای محروم در استان گلستان در طرح ۴۰۴۰ ،عمده آموزش های مهارتی را در‌ حوزه کشاورزی اجرا خواهد کرد.

    برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: مهارت همیشه یک بخش جدا ناپذیر در بهره وری حوزه کشاورزی است و آموزش، باید در تمامی حوزه ها و در هر زمانی پیوسته ادامه داشته باشد.

    وی افزود: آموزش های مورد نیاز در حوزه های کشاورزی در استان گلستان بر مبنای مهارت است و آموزش های مهارتی در حوزه های تحقیقاتی و ترویج کشاورزی می تواند نقش موثری داشته باشد.

    برزعلی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع آب در حوزه کشاورزی، بخشی از آموزش های مهارتی را در استان به این سمت سوق دهیم.

    وی تصریح کرد: طرح مشترک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و سازمان جهاد کشاورزی در حوزه مهارت و توانمندسازی نیروی انسانی داشته باشیم.

    رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان گفت: بنا داریم در استان گلستان به سمت گردشگری کشاورزی برویم که نیاز است در این حوزه آموزش های لازم در استان صورت پذیرد.

    شایان ذکر است در این دیدار حاج امان یلمه معاون آموزش،پژوهش و برنامه ریزی و مفیدی رئیس اداره آموزش اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان حضور داشتند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *