×
×

طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای؛ معاون جدید آموزش منصوب شد

  • کد نوشته: 38756
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۲
  • ۰
  • طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای؛ معاون جدید آموزش منصوب شد در حکمی از سوی «غلامحسین حسینی نیا» معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «مجتبی نوروزی چلیچه»، به سمت معاون آموزش این سازمان منصوب شد. به گزارش روابط عمومی سازمان […]

    طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای؛ معاون جدید آموزش منصوب شد
  • تبلیغ هدفمند

    طی حکمی از سوی رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای؛ معاون جدید آموزش منصوب شد

    در حکمی از سوی «غلامحسین حسینی نیا» معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، «مجتبی نوروزی چلیچه»، به سمت معاون آموزش این سازمان منصوب شد.

    به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در این حکم  آمده است:

    نظر به تجارب، تخصص و تعهد جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تعیین می شوید. انتظار دارد با تکیه بر اصل شایسته سالاری و برنامه ریزی منسجم در جهت تحقق تکالیف قانونی از جمله برنامه های توسعه کشور، برنامه اقتصاد مقاومتی و عملیاتی نمودن برنامه ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارتخانه متبوع در جهت افزایش رضایت‌مندی مردم عزیز، ارتقاء جایگاه و کیفیت خدمات سازمان تمرکز زدایی و کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و تعاونی استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی جهت افزایش بیش از پیش سطح دسترسی مراجعین و کارآموزان در بهره مندی از خدمت ارائه شده بویژه مناطق محروم گام بردارید.

    در دوره جدید خدمت که وزارت متبوع، وزارت مردم و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور سازمان مردم انگاشته شده است توجه به بهبود کیفیت خدمات آموزشی به مردم عزیز توسعه همکاری با آموزشگاه های آزاد و شرکاء اجتماعی سازمان و جامعه هدف و تلاش در راستای تحقق «نهضت مهارت آموزی در گام دوم انقلاب» به منظور تحقق سیاست‌های کلی اشتغال، ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مطلوب نظر است که با ارتباط موثر و همکاری نزدیک با معاونین ،محترم دفاتر ستادی و مدیران استانی به منصه ظهور خواهید رساند.

    امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «مردم داری »، «پاکدستی و فسادستیزی» «قانون مداری»، دولت مردمی در انجام مسوولیت محوله موفق و موید باشید.

     

                                                                       غلامحسین حسینی نیا

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *