×
×

کلاهبردار اسکیمر توسط پلیس فتا لرستان شناسایی و دستگیر شد

  • کد نوشته: 38957
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۵
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان لرستان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که اقدام به کپی کارت های بانکی می کرد ، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرگرد حسین سپه وند، رئیس پلیس فتا استان لرستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه سه شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام این […]

    کلاهبردار اسکیمر توسط پلیس فتا لرستان شناسایی و دستگیر شد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان لرستان از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که اقدام به کپی کارت های بانکی می کرد ، خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا : سرگرد حسین سپه وند، رئیس پلیس فتا استان لرستان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مراجعه سه شهروند لرستانی به پلیس فتا و اعلام این که مبلغی از حساب بانکی آنها برداشت شده است، موضوع در دستور کار پلیس فتا لرستان قرار گرفت.

    وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، فرد کلاهبردار را در یکی از استان های کشور مورد شناسایی قرار دادند و طی یک عملیاتی ضربتی دستگیر و جهت انجام تحقیقات بیشتر در اختیار مقام قضایی قرار دادند.

    رئیس پلیس فتا لرستان ضمن بیان اینکه متهم در تحقیقات پلیس به ۴ فقره کلاهبرداری در لرستان اعتراف نموده است ، خبر داد : ارزش ریالی برداشت های غیر مجاز توسط این فرد به مبالغی بیشتر از دو میلیاردو دویست میلیون ریال می رسد.

    این مقام انتظامی ادامه داد: در هنگام خرید ، رمز کارت بانکی خود را در اختیار فروشنده قرار ندهید و جهت خرید های روزانه از کارت بانکی مجزا که متصل به حساب های پس انداز نباشد استفاده کنید.

    سرهنگ سپه وند ضمن تاکید بر این که کارشناسان پلیس فتا به صورت شبانه روز در کمین مجرمان سایبری هستند از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا مرکز فوریت‌های سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ با پلیس فتا در میان بگذارند.
     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *