×
×

انتشار تصاویر خصوصی دیگران در فضای مجازی جرم است

  • کد نوشته: 39016
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۷
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی آرایشگر زنی خبر داد که به صورت غیر مجاز اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود در شبکه‌های اجتماعی می‌نمود. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان […]

    انتشار تصاویر خصوصی دیگران در فضای مجازی جرم است
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری از شناسایی آرایشگر زنی خبر داد که به صورت غیر مجاز اقدام به انتشار تصاویر مشتریان خود در شبکه‌های اجتماعی می‌نمود.

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ مرتضی عسگری رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی نموده بلافاصله و با توجه به حساسیت موضوع کارشناسان این پلیس مراتب را در دستور کار خود قراردادند.

    وی در ادامه افزود: پس از بررسی‌های اولیه مستندات توسط کارشناسان و مشخص شدن اینکه عکس‌های شاکیه به‌صورت ماهرانه در آرایشگاه زنانه گرفته‌ شده و پس از تحقیقات تکمیلی مأموران به یکی از آرایشگاه‌ها مشکوک شده و در ادامه با بررسی‌های فنی و تخصصی بر روی page اینستاگرام آرایشگاه موردنظر، صاحب صفحه که همان مالک آرایشگاه بود را به‌عنوان متهم شناسایی نمودند.

    سرهنگ عسگری گفت: درنهایت پس از اقدامات فنی و پلیسی متهمه مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و به پلیس فتا دعوت گردید؛ متهم انگیزه خود از این عمل مجرمانه را تبلیغ شغل خود و کسب درآمد بیشتر عنوان نمود و متهم در پایان از عمل خود اظهار ندامت نموده و با تکمیل تحقیقات، پرونده متشکله جهت سیر مراحل قضایی به همراه طرفین روانه‌ دادسرا گردید.

    این مقام انتظامی در هشدار به شهروندان گفت: انتشار هرگونه عکس و کلیپ تحت هر عنوان و با هر منظوری بدون اجازه صاحب عکس و فیلم ممنوع بوده و جرم است و فرد باید در صورت شکایت در محاکم قضایی پاسخگو باشد.

    رئیس پلیس فتا استان چهارمحال و بختیاری از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با این‌چنین مشکلاتی حضوراً به مراکز پلیس فتا مراجعه نموده یا از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir این پلیس را در جریان بگذارید تا از طریق قانونی به آن رسیدگی گردد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *