×
×

اختلافات خانوادگی باعث دردسر زن دایی در فضای مجازی شد

  • کد نوشته: 39018
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۷
  • ۰
  • رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی مردی جوان که با ارسال پیام‌های توهین آمیز در بستر یکی از شبکه‌های اجتماعی برای زن دایی خود ایجاد مزاحمت کرده بود، خبر داد. پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ علی عباسی کسانی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی کرمانشاهی با ارائه مرجوعه […]

    اختلافات خانوادگی باعث دردسر زن دایی در فضای مجازی شد
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی مردی جوان که با ارسال پیام‌های توهین آمیز در بستر یکی از شبکه‌های اجتماعی برای زن دایی خود ایجاد مزاحمت کرده بود، خبر داد.

    پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا: سرهنگ علی عباسی کسانی، رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در تشریح این خبر اظهار داشت: خانمی کرمانشاهی با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی شده بود فردی ناشناس از طریق فضای مجازی اقدام به ارسال مطالب کذب ، توهین وتهدید آمیز در یکی از شبکه‌های اجتماعی برای ایشان کرده است، لذا رسیدگى به این پرونده ‌به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس ‌فتا قرار گرفت.

    وی گفت: کارشناسان پلیس فتا به‌منظور شناسایی متهم اقدامات خود را آغاز کردند و پس از بررسی همه جوانب پرونده و بهره‌گیری از روش‌های علمی و تخصصی سایبری موفق شدند مجرم  را مورد شناسایی قرار دهند و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا انتقال دهند.

    این مسئول انتظامی تصریح کرد: متهم در ابتدا منکر ارتکاب جرم خود شد؛ ولی پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس به ‌ناچار لب به اعتراف گشود و بیان داشت شاکیه زن‌دایی وی بوده که به دلیل اختلافات خانوادگی و به قصد آزار و اذیت، اقدام به ارسال مطالب توهین‌آمیز برای وی کرده است.

    سرهنگ کسانی افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت در فضای مجازی جرم محسوب شده وعواقب جبران ناپذیری برای متهم به همراه دارد، لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می شود.

    رئیس پلیس فتا کرمانشاه گفت: فضای مجازی محل مناسبی برای حل کردن اختلافات خانوادگی و انتقام جویی نیست و با متخلفین برخورد خواهد شد همچنین کاربران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ یا سایت پلیس فتا به آدرس: www.Cyberpolice.ir با کارشناسان ما در میان بگذارند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *