×
×

کلاهبرداری اسکیمینگ با شگرد” فروش جوراب و ریسه رنگی “

  • کد نوشته: 39020
  • ۱۴۰۲-۰۳-۲۷
  • ۰
  • رییس پلیس فتا استان البرز از شناسایی و دستگیری باند اسکیمر که با عنوان فروش جوراب و ریسه رنگی اقدام به کپی و جعل کارت های بانکی و برداشت غیر مجاز وجه از حساب های بانکی می نمودند ، خبر داد. پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت : […]

    کلاهبرداری اسکیمینگ با شگرد” فروش جوراب و ریسه رنگی “
  • تبلیغ هدفمند

    رییس پلیس فتا استان البرز از شناسایی و دستگیری باند اسکیمر که با عنوان فروش جوراب و ریسه رنگی اقدام به کپی و جعل کارت های بانکی و برداشت غیر مجاز وجه از حساب های بانکی می نمودند ، خبر داد.

    پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرهنگ جلیلیان در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وصول تعداد ۶ پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب به روش اسکیمینگ به این پلیس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت .

    این مقام مسئول ادامه داد : در بررسی های صورت گرفته و اقدامات فنی و مهندسی کارشناسان پلیس فتا، محل وقوع بزه و کپی نمودن کارت های بانکی قربانیان مشخص گردید و مشخص شد ، متهم ردیف اول (از متهمین سابق دار در زمینه اسکیمینگ) می باشد، که متهمین با شیوه و شگرد ، فروش جوراب زنانه و ریسه رنگی در کرج و تهران ، اقدام به کپی کارت شاکیان می نمودند.

    رییس پلیس فتا استان البرز افزود: طی هماهنگی های لازم و عملیات غافلگیرانه متهمان در شهر تهران دستگیر ، ادوات و ادله جرم مذکور در مخفیگاه قربانیان کشف و ضبط گردید .

    وی بیان داشت : در این راستا ،شناسایی شکات ، مالباختگان و جزئیات نحوه کپی کارتها در دستور کار این پلیس قرار دارد.

    سرهنگ جلیلیان ضمن تاکید بر اینکه کاربران فضای مجازی از اعتماد به آگهی های اینترنتی بدون بررسی وجود کالا خودداری نمایند  و پس از رویت کالای مد نظر، با مراجعه به محل و بررسی سلامت و اصالت کالا اقدام به پرداخت وجه کنند، خاطر نشان کرد :هموطنان می توانند همواره با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir از آخرین اخبار و اطلاعات سایبری و جدیدترین شگردهای مجرمانه مطلع شوند و مجرمان سایبری را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

     

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *