×
×

برگزاری نشست تخصصی توانمند سازی مدیران و مربیان آموزشگاه های آزادکشور با حضور مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد سازمان

  • کد نوشته: 39339
  • ۱۴۰۲-۰۳-۳۰
  • ۰
  • برگزاری نشست تخصصی توانمند سازی مدیران و مربیان آموزشگاه های آزادکشور با حضور مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد سازمان نشست تخصصی توانمند سازی مدیران و مربیان آموزشگاه های آزادکشور با حضور مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد سازمان توسط مرکز ملی تربیت مربی برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تربیت مربی ، به منظور […]

  • تبلیغ هدفمند

    برگزاری نشست تخصصی توانمند سازی مدیران و مربیان آموزشگاه های آزادکشور با حضور مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد سازمان

    نشست تخصصی توانمند سازی مدیران و مربیان آموزشگاه های آزادکشور با حضور مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد سازمان توسط مرکز ملی تربیت مربی برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی مرکز ملی تربیت مربی ، به منظور توانمندسازی تخصصی و توسعه آموزش های مدیریتی و مهارتی به  موسسین، مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد کشور، روز شنبه مورخ بیست و هفتم خرداد ماه  ۱۴۰۲ جلسه ای با حضور مدیرکل دفتر آموزشگاه های آزاد سازمان، معاون آموزش و رئیس اداره آموزش مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های فنی و حرفه ای و جمعی از کارشناسان برگزار گردید.

    در این نشست تخصصی پیرامون مسائل مربوط به توانمندسازی مدیران و توسعه کیفی آموزش ها در آموزشگاه های آزاد  پیشنهادات و نظرات مختلف ارایه و راهکارهای اجرایی نمودن آن بررسی شد.

    علیمردانی با اشاره به برنامه مرکز در راستای اجرای دوره های تخصصی، افزود ثبت نام  دوره مدیریت ارشد موسسات مهارت آموزی  TVET.MBA با  هدف ترکیب دانش تخصصی و آگاهی و تسلط به دانش و فنون نوین مدیریت در حوزه مهارت برای کمک به ایجاد نگرش مدیریتی در افراد و دستیابی به ابزار و تکنیک های رویارویی با چالش های کسب و کار از تیر ماه به فراخوان گذاشته خواهد شد .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *