×
×

کریم علمی: المان «عبرت» در گرگان رونمایی می‌شود

  • کد نوشته: 39773
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۵
  • ۰
  • رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر از المان عبرت در شهر گرگان رونمایی خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، کریم علمی با بیان این خبر اظهار کرد: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های مختلفی با رویکرد پیشگیری و آشنایی کودکان و […]

    کریم علمی: المان «عبرت» در گرگان رونمایی می‌شود
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان گفت: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر از المان عبرت در شهر گرگان رونمایی خواهد شد.

    به گزارش روابط عمومی شهرداری گرگان، کریم علمی با بیان این خبر اظهار کرد: همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدر برنامه‌های مختلفی با رویکرد پیشگیری و آشنایی کودکان و نوجوانان و والدین آنان با پیامدهای سوء و مخاطرات مصرف مواد مخدر در خانه‌های فرهنگ، فرهنگسراها و سرای محلات برگزار شده است.

    علمی افزود: یکی از برنامه‌های این ایام رونمایی از المان عبرت است که موضوع آن حساس‌سازی شهروندان برای دوری از مواد مخدر و دخانی است، این المان در خیابان اول لشکر با حضور مدیران شهری رونمایی خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در هفته مبارزه با موادمخدر برنامه‌های مختلفی در سطح محلات اجرا شده است، گفت: کارگاه «نوجوان سالم» با محوریت توانمندسازی نوجوانان در برابر رفتارهای پرخطر با حضور کارشناسان حوزه اجتماعی و روانشناسی در خانه‌های فرهنگ و سرای محلات در حال اجرا است.

    وی اضافه کرد: نمایشگاه «جور دیگر باید زیست» نیز با نگاه و موضوعی متفاوت درباره ویژگی‌های خانواده‌های معتادپرور در میدان شهرداری گرگان برپا شده است. همچنین کتابخانه فرآموز سیار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان نیز در محلات مختلف شهر در حال اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی است.

    علمی به برگزاری «پویش ندود» هم اشاره کرد و گفت: این پویش در قالب مسابقه داستان‌نویسی و نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را با موضوع  «نه به موادمخدر» تا پایان تیرماه برای دبیرخانه این پویش در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان ارسال کنند.

    لازم به ذکر است، هفته «مبارزه با مواد مخدر» از ۳۰ خرداد ماه تا ۵ تیر ماه نامگذاری شده  است.
     


    منبع محتوا
    |

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *