×
×

رفع معضل بیکاری در گرو تغییر فرهنگ و نگرش به اشتغال، ترویج آموزش های مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری مهارت است

  • کد نوشته: 39914
  • ۱۴۰۲-۰۴-۰۶
  • ۰
  • فرماندار شهرستان گرگان: رفع معضل بیکاری در گرو تغییر فرهنگ و نگرش به اشتغال، ترویج آموزش های مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری مهارت است حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با اسماعیل نادری فرماندار گرگان در روز سه شنبه ۶ تیر دیدار و گفتگو کرد. به گزارش روابط عمومی اداره […]

    رفع معضل بیکاری در گرو تغییر فرهنگ و نگرش به اشتغال، ترویج آموزش های مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری مهارت است
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار شهرستان گرگان:

    رفع معضل بیکاری در گرو تغییر فرهنگ و نگرش به اشتغال، ترویج آموزش های مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری مهارت است

    حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان با اسماعیل نادری فرماندار گرگان در روز سه شنبه ۶ تیر دیدار و گفتگو کرد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، نادری فرماندار گرگان گفت: رفع معضل بیکاری در گرو تغییر فرهنگ و نگرش به اشتغال، ترویج آموزش های مهارتی و ترغیب جوانان به فراگیری مهارت است و مشکل اشتغال جوانان با فرهنگ سازی و برنامه ریزی درست در حوزه مهارت آموزی قابل حل خواهد بود.

    وی افزود: دانش آموزان از طرح اوقات فراغت مراکز آموزش فنی و حرفه ای جهت کسب مهارت های فنی به عنوان یک فرصت طلایی استفاده کنند و به بیان دیگر اهمیت مهارت‌ آموزی و استعدادیابی از آن جهت اهمیت دارد که در جامعه‌ای که مهارت آموزی و استعدادیابی بین دانش آموزان و دانش جویان نهادینه شده باشد بدون تردید آینده درخشانی به لحاظ اقتصادی و کسب و کار خواهد داشت.

    فرماندار گرگان بیان کرد: یکی از برنامه ریزی های مهم شهرستان حوزه اشتغال است و باید یک برنامه مهندسی شده با مشارکت دستگاه های اجرایی متولی اشتغال تدوین شود.

    کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در این دیدار گفت: برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری دوره های آموزشی در حوزه مشاغل با رویکرد فناوری های نوین و هوش مصنوعی در استان انجام شده و در حال حاضر در شهرستان ها این دوره ها اجرا می شود.

    وی افزود: نیاز است با توجه به گسترده شدن و پیشرفت تکنولوژی، آموزش های مهارتی در حوزه فناوری های نوین گسترش یابد و تلاش داریم مرکز فناوری های نوین را در استان ایجاد کنیم.

    کرایلو در بخشی دیگر گفت: همانند سال گذشته استان گلستان علاوه بر میزبانی بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رسته فناوری اطلاعات، در مسابقات مهارتی فناوری اطلاعات ویژه نوجوانان نیز در سال جاری میزبان است.

    شایان ذکر است در این دیدار روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهید حاج قاسم سلیمانی، خواهران و فناوری اطلاعات شهرستان گرگان حضور داشتند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *