×
×

سومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد

  • کد نوشته: 40318
  • ۱۴۰۲-۰۴-۱۲
  • ۰
  • با هدف تشریح عملکرد مراکز در بخش های مختلف و تبیین برنامه های هفته ملی مهارت؛ سومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد با هدف تشریح عملکرد مراکز در بخش های مختلف در سه ماهه اول سال جاری و تبیین برنامه های هفته ملی مهارت، سومین جلسه […]

    سومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد
  • تبلیغ هدفمند

    با هدف تشریح عملکرد مراکز در بخش های مختلف و تبیین برنامه های هفته ملی مهارت؛

    سومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان برگزار شد

    با هدف تشریح عملکرد مراکز در بخش های مختلف در سه ماهه اول سال جاری و تبیین برنامه های هفته ملی مهارت، سومین جلسه شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در قرارگاه مهارت آموزی تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل استان گفت: تنها راه برون رفت از مشکلات بخش دولتی، اعتماد به بخش خصوصی است و این اعتماد، توسعه بخش خصوصی را در پیش خواهد داشت و باعث رقابت و بالا رفتن کیفیت در ارائه آموزش های مهارتی خواهد شد.

    وی افزود: موضوعات، مشکلات و مسائل حوزه مهارت آموزی با پیگیری و برنامه ریزی در شهرستان با شرکای اجتماعی قابل حل است و می توان با یاری سایر دستگاه های اجرایی اهداف سازمانی را به خوبی پیش برد.

    کرایلو در بخشی دیگر گفت: موضوع مهم ارائه آموزش های مهارتی در قالب انعقاد قراردادهای آموزشی با برنامه ریزی و ارتباط موثر با صنایع و بنگاه های اقتصادی قابل انجام است.

    وی در بخشی دیگر بیان کرد: شأن و منزلت کارکنان به عنوان سرمایه های گرانقدر سازمان باید حفظ شود و به منظور تکریم کارکنان شرایطی از ابتدای حضور در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان فراهم شده تا کارکنان دسترسی آسان به مدیرکل داشته باشند تا دغدغه و مشکلات همکاران در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.

    شایان ذکر است در این جلسه معاونین آموزش،پژوهش و برنامه ریزی و اداری و پشتیبانی، روسای ستادی و مراکز بندرگز و کلاله در خصوص حوزه کاری خود مطالب و موضوعاتی را مطرح کردند.

    گفتنی است اعضای شورای اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از کارگاه های آموزشی قرارگاه مهارت آموزی تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان بازدید کردند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *