×
×

هدف گذاری تعیین تکلیف ۶ هزار پرونده مسن تا پایان امسال در مراجع قضایی گلستان

  • کد نوشته: 41658
  • ۱۴۰۲-۰۴-۳۱
  • ۰
  • هدف گذاری تعیین تکلیف ۶ هزار پرونده مسن تا پایان امسال در مراجع قضایی گلستان رئیس کل دادگستری گلستان از تعیین تکلیف ۶ هزار پرونده مسن با همت جهادی قضات تا پایان امسال خبر داد. – پ + حیدر آسیابی در جلسه روسای دادگس تری ها و دادستان های سراسر استان که با هدف بررسی […]

    هدف گذاری تعیین تکلیف ۶ هزار پرونده مسن تا پایان امسال در مراجع قضایی گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    هدف گذاری تعیین تکلیف ۶ هزار پرونده مسن تا پایان امسال در مراجع قضایی گلستان

    هدف گذاری تعیین تکلیف 6 هزار پرونده مسن تا پایان امسال در مراجع قضایی گلستان

    رئیس کل دادگستری گلستان از تعیین تکلیف ۶ هزار پرونده مسن با همت جهادی قضات تا پایان امسال خبر داد.


    پ
    +

    حیدر آسیابی در جلسه روسای دادگس تری ها و دادستان های سراسر استان که با هدف بررسی راهکارهای افزایش سرعت رسیدگی ها برگزار شد این خبر را اعلام کرد و گفت: این ۶ هزار پرونده علاوه بر رسیدگی به ۵۰۰ هزار پرونده ای است که سالانه وارد دادگستری ها ، دادسراها و شوراهای حل اختلاف می شود.
    وی افزود: تعیین تکلیف این ۶ هزار پرونده که به علت پیچیدگی موضوع آن ، زمان بَر شده است در ساعت های غیر اداری و روزهای تعطیل و با همت جهادی قضات استان در حال انجام است که تحقق آن توفیق چشمگیری محسوب می شود.
    آسیابی با اشاره به این که گلستان یکی از چهار استان هدف کشور برای کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده هاست افزود: خوشبختانه در چند ماه گذشته علیرغم افزایش پرونده های ورودی به دستگاه قضایی استان ، عملکرد همکاران در رسیدگی و مختومه کردن پرونده ها مطلوب بوده است .
    وی با اشاره به این که در جلسه امروز با حضور روسا و دادستانهای سراسر استان، راهکارهای توفیق بیشتر برای کاهش موجودی پرونده بررسی شد افزود: هر چه زمان رسیدگی به پرونده ها کمتر شود ،مردم زودتر به حق خود می رسند و این یکی از شاخص های عدالت کیفری است .
    در جلسه امروز در ۷ قاضی استان که در زمینه سرعت رسیدگی به پرونده ها پیشرو بودند قدردانی شد .

    نویسنده : روابط عمومی

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *