×
×

آغاز پویش ” به حرمت امام حسین علیه السلام می بخشم” در گلستان

  • کد نوشته: 41729
  • ۱۴۰۲-۰۵-۰۱
  • ۰
  • آغاز پویش ” به حرمت امام حسین علیه السلام می بخشم” در گلستان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پویش «به حرمت امام حسین (ع) می‌بخشم» در استان گلستان منجر به آزادی ۲ محکوم به قصاص شد. – پ + حیدر آسیابی گفت: این پویش تا پایان محرم و صفر ادامه دارد و در قالب آن، […]

    آغاز پویش ” به حرمت امام حسین علیه السلام می بخشم” در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    آغاز پویش ” به حرمت امام حسین علیه السلام می بخشم” در گلستان

    آغاز پویش " به حرمت امام حسین علیه السلام می بخشم" در گلستان

    رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پویش «به حرمت امام حسین (ع) می‌بخشم» در استان گلستان منجر به آزادی ۲ محکوم به قصاص شد.


    پ
    +

    حیدر آسیابی گفت: این پویش تا پایان محرم و صفر ادامه دارد و در قالب آن، تلاش ها به صورت ویژه برای ترغیب طرفین پرونده ها به صلح و سازش به خصوص پرونده های مهم ، متمرکز می شود.
    آسیابی افزود: علاوه بر اعضای شورای حل اختلاف،صلح یاران ،ریش سفیدان ،علما و افراد اثرگذار نیز در این پویش، به کمک دستگاه قضایی استان می آیند تا برای حل و فصل مسالمت آمیز پرونده ها و حل اختلافات طرفین ، کمک کنند.
    وی ادامه داد: این پویش از دیروز در استان آغاز شده است و در همین مدت ، ۲ محکوم به قصاص یکی در زندان گرگان و دیگری در زندان گنبدکاووس با پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف و صلح یاران با گذشت اولیای دم بخشیده شدند.
    رئیس کل دادگستری گلستان گفت:یکی از این محکومان به قصاص در زندان گنبدکاووس ، پدر یک خانواده است که سالها پیش در یک دعوای خانوادگی ،متاسفانه سبب مرگ همسرش شد .
    حیدر آسیابی افزود:این فرد به درخواست فرزندان خود که اولیای دم هستند به قصاص محکوم شد و پس از در نوبت اجرا قرار گرفتن حکم، با وجود بارها پادرمیانی صلح یاران و بزرگان و ریش سفیدان خانواده ،اولیای دم راضی به بخشیدن پدر خود، نشده بودند.
    وی ادامه داد: روز گذشته با پادرمیانی دادستانی شهرستان کلاله و تعدادی از صلح یاران،بالاخره فرزندان این مرد به حرمت ماه محرم، حاضر به گذشت شدند و این محکوم پس از ۱۷ سال آزاد شد.
    رئیس کل دادگستری گلستان گفت: دومین محکوم به قصاص هم یک مرد میانسال است که پس از ۷ سال اولیای دم، بزرگوارانه راضی به گذشت شدند و به حرمت ماه محرم از قصاص گذشتند.
    تعداد محکومان به قصاص که از ابتدای امسال در گلستان بخشیده شدند ،به چهار تَن رسید .

    نویسنده : روابط عمومی

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *