×
×

بازدید نماینده مجلس از تاسیسات آبرسانی بندرگز

  • کد نوشته: 42408
  • ۱۴۰۲-۰۵-۱۵
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار پارس از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، در جریان این بازدید مهندس " ابوالفضل رحیمی" سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گزارشی از وضعیت منابع تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش شهرستان بندرگز ارائه نمود .
    بازدید نماینده مجلس از تاسیسات آبرسانی بندرگز
  • تبلیغ هدفمند

    دکتر ایری نماینده مردم شریف شهرهای غرب استان در مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس رحیمی سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان و بخشدار شهرستان بندرگز از تاسیسات آبرسانی بازدید کرد و در جریان روند اجرای عملیات لایروبی چاه روستاهای حسین آباد ، محمد آباد ، باغو و همچنین از پایان عملیات لایروبی چاه گل افرا بازدید نمودند.

    به گزارش بازار کسب و کار پارس از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، در جریان این بازدید مهندس ” ابوالفضل رحیمی” سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گزارشی از وضعیت منابع تامین آب شرب در شهر و روستاهای تحت پوشش شهرستان بندرگز ارائه نمود .

    در ادامه این بازدید ها سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان اظهار داشت :با تلاش مجموعه همکاران شرکت چاه آب شرب روستای باغو کناره مجددا پس از ۲۰ سال وقفه وارد مدار بهره برداری قرار گرفت که ۳ روستای باغو کناره ، قره سو و محمد آباد با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر را تحت پوشش قرار می دهد .

    این مقام مسئول در بخش دیگری افزود: عملیات لایروبی ۲ حلقه چاه آب شرب در روستاهای محمد آباد و حسین آباد در حال اجراست و لایروبی یک حلقه چاه آب شرب در روستای گل افرا به پایان رسید و چاه فوق وارد مدار بهره برداری قرار گرفت .

    در پایان این بازدید ها دکتر ایری نماینده مردم شریف شهرهای غرب استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر پیگیری جهت تخصیص به موقع اعتبارات از زحمات سرپرست و کلیه کارکنان شرکت آب و فاضلاب گلستان قدردانی کرد .

    نویسنده: حمیدرضا محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *