×
×

قدردانی از تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای ارتقای سلامت دستگاه قضایی استان؛

  • کد نوشته: 42876
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۲
  • ۰
  • قدردانی از تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای ارتقای سلامت دستگاه قضایی استان؛ رییس کل دادگستری استان گلستان به مناسبت گرامیداشت روز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از رئیس و کارکنان این مجموعه در استان تقدیر کرد. – پ + حیدر اسیابی در این دیدار گفت: برای شناسایی و برخورد با کسانی که […]

    قدردانی  از  تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای ارتقای سلامت دستگاه قضایی استان؛
  • تبلیغ هدفمند

    قدردانی از تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای ارتقای سلامت دستگاه قضایی استان؛

    قدردانی  از  تلاش های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای ارتقای سلامت دستگاه قضایی استان؛

    رییس کل دادگستری استان گلستان به مناسبت گرامیداشت روز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه از رئیس و کارکنان این مجموعه در استان تقدیر کرد.


    پ
    +

    حیدر اسیابی در این دیدار گفت: برای شناسایی و برخورد با کسانی که با ادعای نفوذ حیثیت دستگاه قضایی را خدشه دار می کنند اغماض نمی کنیم.
    خوشبختانه تلاش های خوبی در دو سال اخیر در حفاظت و اطلاعات دادگستری استان برای شناسایی کارچاق کن ها و مدعیان ارتباط با همکاران قضایی و اداری و متخلفان در دادگستری و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان صورت گرفته است که در نتیجه همین اقدامات تعداد زیادی کارچاق کن و مدعی نفوذ در پرونده ها ، شناسایی و دستگیر شدند .
    خوشبختانه حفاظت استان عملکرد قابل قبولی در این بخش داشته است و فقط سال گذشته با تلاش‌های حفاظت و اطلاعات دادگستری استان ۸۱ کارچاق کن، کارشناس و وکیل متخلف و باند شاهدان دروغین، شناسایی و دستگیر شدند.
    آسیابی با تاکید بر این که نگاه ما در زمینه ارتقای سلامت دستگاه ،معطوف بر پیشگیری است افزود: نمایندگان ثابت حفاظت و اطلاعات در اکثر حوزه های قضایی استان مستقر شده اند.
    درپایان این مراسم رییس کل دادگستری استان با اهدای لوح از رئیس و کارکنان مجموعه حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تقدیر کرد.

    نویسنده : روابط عمومی

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *