×
×

مدیر عامل مخابرات منطقه گلستان
مهمترین مانع خدمات رسانی مطلوب سرقت تجهیزات مخابراتی است

  • کد نوشته: 42884
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۱
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین غلامعلی شهمرادی اظهار کرد: نقدهای سازنده کمک بزرگی به پیشبرد اهداف شرکت مخابرات خواهد داشت، ولی در کنار انتقادات ، پیشنهاد انتظار داريم که راهکارهای مناسب در جهت اصلاح امور از سوی خبرنگاران نیز داشته باشیم .
    مهمترین مانع خدمات رسانی مطلوب سرقت تجهیزات مخابراتی است
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر مخابرات منطقه گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ارتباط مطلوب مدیران با خبرنگاران و اصحاب رسانه را جهت اطلاع رسانی به جامعه ، بسیار مؤثر است.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین غلامعلی شهمرادی اظهار کرد: نقدهای سازنده کمک بزرگی به پیشبرد اهداف شرکت مخابرات خواهد داشت، ولی در کنار انتقادات ، پیشنهاد انتظار داریم که راهکارهای مناسب در جهت اصلاح امور از سوی خبرنگاران نیز داشته باشیم .

    وی گفت: ارتقاء سواد رسانه ای توسط مدیران الزامی است و در این بین خبرنگاران نیز نیازمند به سواد فناوری اند ، چرا که سواد فناوری و دیجیتال برای حرفه خبرنگاری یکی از مهمترین ضروریات جامعه امروز است و لازم است خبرنگاران به آن مسلط باشند .

    شهمرادی در ادامه خاطرنشان کرد: ایجاد بسترهای ارتباطی را می توان یکی از الزامات حوزه فناوری دانست و گفت که اگر بستر مخابراتی پرسرعت و پایدار مهیا نباشد هر چقدر نرم افزارها وپیام رسان های متعدد شکل بگیرد کارآئی نخواهند داشت و اینجاست که ضرورت توجه به ارتباطات مشخص می شود .

    وی یکی از موانع همیشگی خدمات رسانی مطلوب و با کیفیت به شهروندان را سرقت تجهیزات مخابراتی عنوان کرد وافزود: این کار سارقین موجب تحمیل هزینه های سنگین شده که خود موجب حذف درآمدها ، و در این بین صرف هزینه های ایمن سازی واز همه مهمتر نارضایتی مردم می شود.


    مدیر مخابرات منطقه گلستان تاکید کرد: در سال ۱۴۰۱ بیست هزار فقره سرقت تجهیرات مخابراتی داشتیم ورقم خسارات وارده ۱۸ میلیارد تومان که این رغم در ۴ ماه نخست سال ۷ الی ۸ میلیارد تومان بوده است که پیش بینی می شود این رغم تا پایان سال به ۳۰ میلیارد تومان برسد و این موضوع مخابرات را دچار مشکل کرده و موجب ارائه خدمات با کندی و اختلال مواجه شد.

    غلامعلی شهمرادی تصریح کرد: رسانه ها می توانند عامل مهمی در کاهش و پیشگیری از سرقت باشند و در تعامل با دستگاههای مرتبط انتظامی و قضایی این مسئله مورد را پیگیری قرار دهند تا با انجام اقدامات پیشگیرانه شاهد روند کاهشی این معضل در جامعه بوده و دستگاه‌های خدمت رسان همچون مخابرات بتوانند به اهداف خود در توسعه مخابرات پرداخته و خدمات مناسب را در اسرع وقت در اختیار مردم استان قرار دهند .

    نکته قابل تامل :

    ۱- چرا شرکت مخابرات به جای این تحمیل این همه هزینه به فکر جایگزینی سیمهای مخابراتی با فناوری های روز دنیا نیست.

    ۲- آیا تا کنون شرکت مخابرات برای جایگزین کردن خطوط ارتباطی و تحمیل هزینه های گزافی که گفته شده فکری برای ارتباط با شرکت های دانش بنیان و حمایت و سرمایه گذاری در این خصوص نموده است.

    ۳- سالها از انقلاب می گذرد اما بسیاری از مناطق شهری و روستای همچنان از بستر مخابراتی ۴۰ سال پیش بهره می برند که گاها به خاطر مستهلک شدن خطوط مشترکین با قطعی خطوط ارتباطی مواجه اند و برای جایگزین کردن آن مجبور به استفاده از خطوط تلفن همراه هستند و متاسفانه به گفته مشترکین و بر اساس شواهد شاهد این هستیم که برخی از نقاط شهری همه ساله با وجود سرقت های متوالی که صورت می گیرد مورد بروز رسانی هستند .

    نویسنده: سکینه جافرنوده - عکس ستایش محمدیاری

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *