×
×

برگزاری نخستین جلسه دادگاه‌های علنی برخط گلستان

  • کد نوشته: 43037
  • ۱۴۰۲-۰۵-۲۴
  • ۰
  • برگزاری نخستین جلسه دادگاه‌های علنی برخط گلستان نخستین جلسه دادگاه‌های علنی برخط استان گلستان امروز برگزار شد. – پ + معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: این جلسه با حضور رئیس دادگاه، طرفین پرونده و وکلایشان برگزار شد و همزمان اساتید و دانشجویان رشته حقوق،کارآموزان قضایی و وکالت و علاقه‌مندان رشته حقوق […]

    برگزاری نخستین جلسه دادگاه‌های علنی برخط گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    برگزاری نخستین جلسه دادگاه‌های علنی برخط گلستان

     برگزاری نخستین جلسه دادگاه‌های علنی برخط گلستان

    نخستین جلسه دادگاه‌های علنی برخط استان گلستان امروز برگزار شد.


    پ
    +

    معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری گلستان گفت: این جلسه با حضور رئیس دادگاه، طرفین پرونده و وکلایشان برگزار شد و همزمان اساتید و دانشجویان رشته حقوق،کارآموزان قضایی و وکالت و علاقه‌مندان رشته حقوق به صورت برخط در دادگاه حضور داشتند.
    احمدرضا فضیلت افزود: در نخستین جلسه دادگاه علنی در استان نزدیک به ۲۸۰ نفر از طریق اسکای روم در دادگاه حضور داشتند و در جریان فرآیند رسیدگی قرار گرفتند.
    وی گفت: با استقبال گسترده جامعه دانشگاهی استان ، تلاش می کنیم تعداد دادگاه های علنی برخط افزایش یابد و امکان حضور تعداد بیشتری از افراد از جمله شهروندان علاقمند به مباحث حقوقی در این دادگاه ها فراهم شود .
    فضیلت افزود: توسعه‌ی شفاف‌سازی در فرآیندهای رسیدگی قضائی و همچنین بهره‌برداری بیشتر و بهتر جامعه دانشگاهی، کارآموزان وکالت و نیز کارآموزان قضائی از محتوای علمی و فنی دادگاه‌ها و فرآیند دادرسی از اهداف برگزاری دادگاه های علنی برخط است .
    برگزاری دادگاه‌های علنی از موارد مورد اشاره قانون از جمله اصل ۱۶۵ قانون اساسی و ماده ۳۵۲ آئین دادرسی کیفری و همچنین از تأکیدات مسئولان دستگاه قضائی است .

    نویسنده : روابط عمومی

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *