×
×

ارائه خدمات درمانگاه شهدای هلال احمر خراسان شمالی به ۴۱۳ زائر کربلا در عمود ۸۸۵

  • کد نوشته: 43862
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر درمانگاه شهدای جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به راه اندازی و فعالیت این درمانگاه از پنجم شهریور در عمود ۸۸۵ واقع در ۳۰ کیلومتری کربلای معلی خبر داد و گفت: تاکنون قریب به ۴۱۳ زائر از خدمات این درمانگاه بهره مند شدند. یزدان اعظمی فرد در گفت و گو با ایسنا، اظهار […]

    ارائه خدمات درمانگاه شهدای هلال احمر خراسان شمالی به ۴۱۳ زائر کربلا در عمود ۸۸۵
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر درمانگاه شهدای جمعیت هلال احمر خراسان شمالی به راه اندازی و فعالیت این درمانگاه از پنجم شهریور در عمود ۸۸۵ واقع در ۳۰ کیلومتری کربلای معلی خبر داد و گفت: تاکنون قریب به ۴۱۳ زائر از خدمات این درمانگاه بهره مند شدند.

    یزدان اعظمی فرد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تیم پزشکی و امدادی شامل ۱۲ پزشک و پیراپزشک و ۱۶ امدادگر اعزامی از سوی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از روز یکشنبه پنجم شهریور در این درمانگاه جهت ارائه خدمات درمانی و امدادی مستقر شده اند. 

    وی با اشاره به ویزیت ۴۱۳ نفر زائر توسط پزشکان عمومی افزود: همچنین ۲۰۷ نفر نیز از خدمات پرستاری در طی ۴۸ ساعت گذشته بهره مند شدند.

    اعظمی فرد تصریح کرد: تاکنون ۱۴۳ زائر با شرح حال گرمازدگی به این درمانگاه مراجعه کرده اند.

    تیم درمانی ۲۸ نفره جمعیت هلال احمر استان شامل پنج پزشک، چهار پرستار، چهار تکنسین داروخانه، نیروی پذیرش، مترجم، انتظامات و سایر عوامل هستند.

    جمعیت هلال احمر همانند سال‌ های پیش در خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین پیشگام بوده و جهت آشنایی و آموزش زائران بروشور و کلیپ های آموزشی خود مراقبتی تدارک دیده است.

    علاوه بر نیروی انسانی، خودروهای امدادی نیز به کشور عراق اعزام شده اند که شامل دو دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودروی فرماندهی و یک دستگاه تریلی جهت تسهیل فرآیند امدادی و ارائه خدمات به رهروان این سفر است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *