×
×

بهره برداری و کلنگ زنی از ۸ پروژه محیط زیستی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 43884
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از بهره برداری و کلنگ زنی هشت پروژه محیط زیستی در این استان خبر داد. رضا شکاریان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ایستگاه های سنجش غبار در دو شهرستان بجنورد و شیروان به بهره برداری رسید. به گفته وی برای اجرای این پروژه مبلغ […]

    بهره برداری و کلنگ زنی از ۸ پروژه محیط زیستی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی از بهره برداری و کلنگ زنی هشت پروژه محیط زیستی در این استان خبر داد.

    رضا شکاریان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: ایستگاه های سنجش غبار در دو شهرستان بجنورد و شیروان به بهره برداری رسید.

    به گفته وی برای اجرای این پروژه مبلغ ۱۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

    شکاریان افزود: علاوه بر آن مرکز تحقیقات زیست محیطی استان با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال نیز کلنگ زنی شد که البته این پروژه جزء مصوبات سفر هیات دولت به استان بوده است.

    وی ادامه داد: پروژه احداث دبیرخانه تالاب آق قشلاق با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه هایی بود که کلنگ زنی آن انجام شد.

    این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر آن طی امروز ساختمان محیط بانی مانه و سملقان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، ساختمان محیط بانی شهرستان راز و جرگلان با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، ساختمان محیط بانی قلعه چه جاجرم با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و مرکز اطفاء حریق و مدیریت بحران گرمه نیز با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد.

    وی اظهار کرد: همچنین از امروز عملیات تکمیل پروژه های موزه تاریخ طبیعی استان نیز که سال ها متوقف شده بود، آغاز شد.

    به گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی طی سفر هیات دولت به خراسان شمالی ۸۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است که طی سال جاری ۱۲ میلیارد ریال تخصیص می یابد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *