×
×

تلاش‌های شبانه‌روزی و خالصانه، خنثی کننده توطئه دشمنان است

  • کد نوشته: 43912
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۸
  • ۰
  •   استاندار گلستان گفت: اقدامات شبانه‌روزی، تلاش بی‌وقفه و خدمت بی‌منت برای مردم، خنثی کننده توطئه دشمنان است و در دولت سیزدهم اقدامات رویکرد دولتمردان اقدام جهادی و بی وقفه است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه عصر امروز در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان گلستان اظهار کرد: هفته دولت […]

  • تبلیغ هدفمند
     

    استاندار گلستان گفت: اقدامات شبانه‌روزی، تلاش بی‌وقفه و خدمت بی‌منت برای مردم، خنثی کننده توطئه دشمنان است و در دولت سیزدهم اقدامات رویکرد دولتمردان اقدام جهادی و بی وقفه است.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه عصر امروز در بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی در استان گلستان اظهار کرد: هفته دولت فرصتی برای مرور عملکرد و تقدیر از اقدامات برتر و بررسی چالش‌ها و مشکلات است.

    وی ادامه داد: دشمن امید و ایمان را مورد هدف قرار داده و جنگ پیچیده را به راه انداخته و بهترین راه برای خنثی کردن توطئه دشمنان، خدمت به مردم و تلاش برای ارائه خدمات صادقانه و خالصانه است.

    استاندار گلستان تصریح کرد: زمانی که دولت سکان مدیریتی اجرایی را پیش گرفت با کسری ۳۰۰ هزار میلیارد تومان بودجه روبرو بود و خزانه کشور منفی ۴۴ هزار میلیارد تومان بود و در بخش زیرساخت‌ها یک رکود بیش از هشت ساله حاکم بود.

    زنگانه بیان کرد: در اواخر دولت قبل مردم با قطعی‌های شدید در حوزه برق خانگی روبرو بودند و در حوزه مسکن با ناترازی‌های شدیدی روبرو بودیم.

    وی اضافه کرد: تمرکز دولت بر این بود که این مشکلات با سرعت برطرف شود و بدهی‌ها تسویه و مشکلات کشور بدون استغراض از بانک مرکزی پرداخت و زیرساخت‌ها شرایط بهتری پیدا کند.

    استاندار گلستان تصریح کرد: در استان گلستان رشد اقتصادی چهار درصدی برای پس از ۱۰ سال تجربه کردیم و رشد حوزه صنعت ما به ۷٫۹ درصد رسید و این یک توفیق بزرگ است.

    زنگانه بیان کرد: حذف ارز ترجیهی یک جراحی بزرگ اقتصادی بود که باعث کاهش ۲۰ درصدی تورم در کشور شد.

    وی گفت: حذف ارز ترجیهی تصمیم دولت نبود بلکه حذف ارز ترجیهی مصوبه مجلس شورای اسلامی و قانون بود و با وجود آنکه دولت این کار بزرگ را انجام داد و برخی نگران بعد آن بودند اما این اقدام به خوبی انجام شد و امروز شاهد کاهش تورم در کشور هستیم.

    استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در استان گلستان مجموع دو سال آخر دولت قبل در تملک دارایی ۴ هزار میلیارد تومان بود و در پایان سال مالی ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و همچنین سال مالی ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به ۱۶ هزار و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است.

    زنگانه گفت: در استان گلستان در ابتدای دولت سیزدهم یک هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام داشتیم که امروز به زیر ۸۰۰ پروژه رسیده است.

    وی اضافه کرد: یکی از نقشه‌های دشمن ایران هراسی است و امروز توطئه دشمنان با اقدامات دیپلماسی بین‌المللی دولت خنثی شده و تیرهای آنان یکی پس از دیگری به سنگ می‌خورد.

    استاندار گلستان تاکید کرد: دولت در موضوع تبیین تلاش‌ها و اقدامات بسیار مظلوم واقع شده و همه ما وظیفه داریم در مسیر افزایش امیدآفرینی اقدامات بزرگی که رقم خورده را برای مردم بیان کنیم.

    زنگانه افزود: در کل سال، ۶ روز از امنیت غذایی مردم کشور توسط مردم گلستان تامین می‌شود و در تلاشیم که قیمت کالاهای تولید شده توسط کشاورزان و تولید کنندگان استان گلستان واقعی شده و به نرخ مناسبی برسد.

    وی اضافه کرد: ۱۹ هزار نفر در استان گلستان در طرح رتبه‌بندی معلمان اقدامات قانونی برای آنها انجام شد.

    استاندار گلستان تصریح کرد: در حوزه سلامت ما ۲ هزار تخت بیمارستانی کم داریم و در حوزه زیرساخت‌های سلامت ۴۷۰ میلیارد تومان در ۲۲ ماه گذشته در استان گلستان اقدامات مختلفی انجام شده و در حوزه جهاد کشاورزی بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان اقدام عملیاتی انجام شده است.

    زنگانه افزود: سهم گلستان از مبادلات اقتصادی و تجاری با کشور ترکمنستان از ۹ درصد به ۲۳ درصد رسیده و باید به ۵۰ درصد برسد.

    وی گفت: در هفته جاری جشن واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن را برگزار کردیم و در موضوع اشتغال استان گلستان رتبه ششم پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را دارا است.

    استاندار گلستان تاکید کرد: تمام تلاش دولت بر این است بتوانیم اقدامات موثری را برای مردم انجام دهیم و در استان گلستان نیز نگاه ما نگاه کار شبانه‌روزی برای رسیدن به قله‌های پیشرفت است و امیدواریم بتوانیم با توکل بر خداوند و حمایت مردم به این مهم برسیم.

    لازم به ذکر است در پایان از دستگاه‌های برتر در حوزه‌های مختلف تقدیر و اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دستگاه برتر استانی در این جشنواره معرفی شد.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *