×
×

پیشرفت‌های حاصل شده در گلستان نتیجه وحدت دستگاه قضایی و اجرایی است

  • کد نوشته: 43915
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۸
  • ۰
  •   استاندار گلستان گفت: پیشرفت‌های بدست آمده در استان گلستان در موضوعات مختلف حاصل وحدت و همدلی دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی استان گلستان است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در دیدار شورای قضایی استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: پیشرفت‌های حاصل شده در گلستان نتیجه […]

  • تبلیغ هدفمند

    پیشرفت‌های حاصل شده در گلستان نتیجه وحدت دستگاه قضایی و اجرایی است

     

    استاندار گلستان گفت: پیشرفت‌های بدست آمده در استان گلستان در موضوعات مختلف حاصل وحدت و همدلی دستگاه اجرایی و دستگاه قضایی استان گلستان است.

    به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، دکتر علی‌محمد زنگانه در دیدار شورای قضایی استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: پیشرفت‌های حاصل شده در گلستان نتیجه وحدت دستگاه قضایی و اجرایی است.

    وی ادامه داد: دشمن همیشه هر زمان و در هر جایی که پیشرفت کشور را دیده، سعی کرده در پیشرفت خلل ایجاد کند.

    زنگانه گفت: حضور پرقدرت عزیزان در دستگاه قضایی مایه دلگرمی برای تامین امنیت در استان گلستان است که از تلاش همه عزیزان در دستگاه قضایی استان تشکر می‌کنم.

    استاندار گلستان تصریح کرد: همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی و اجرایی در استان باعث شده شاهد تحول چشمگیر در مباحث مختلف به ویژه حوزه اقتصادی باشیم.

    زنگانه گفت: وقتی می‌بینیم بنگاه‌های راکد و نیمه فعال به چرخه فعالیت باز می‌گردد، رشد اقتصادی دولت افزایش پیدا می‌کند، مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی حل می‌شود، حاصل وحدت و همکاری دستگاه قضایی و اجرایی در استان گلستان است.

    وی گفت: استان گلستان جزء سه استانی است که در حوزه معدن، صنعت، کشاورزی و خدمات رشد مثبت داشته است.

    استاندار گلستان تصریح کرد: برای نخستین بار استان رشد نزدیک به میانگین کشور را تجربه می‌کند.

    زنگانه تاکید کرد: استان گلستان در حال حاضر رتبه یک بهره‌وری نیروی انسانی در کشور را به خود اختصاص داده است.

    وی افزود: هدفگذاری ما افتتاح و کلنگ‌زنی بیش از ۹۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری از هفته دولت تا سفر دوم رییس جمهور به گلستان است و در این مدت زمان می‌خواهیم کار بزرگی انجام دهیم.

    استاندار گلستان بیان کرد: زمانی که می‌گفتم باید ۱۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان انجام دهیم عده‌ای باور نداشند و این کار را نشدنی می‌دانستند اما امروز استان گلستان به سمت توسعه بیش از هر زمانی در حال حرکت است.

    زنگانه خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید حتی یک لحظه نشدن را در ذهنمان مرور کنیم و باید شبانه‌روزی برای مردم استان تلاش کنیم.

    وی اضافه کرد: سهم صادرات ما به کشور ترکمنستان از ۹ درصد به ۲۳ درصد رسیده و نگاه ما رسیدن به ۵۰ درصد است.

    استاندار گلستان تاکید کرد: موفقیت فقط با وحدت و همبستگی رقم خواهد خورد و هرچه منازعه کنیم عظمت و عزت از بین خواهد رفت.

    دستگاه قضایی در کنار دستگاه اجرایی برای خدمت به مردم است

    رئیس‌کل دادگستری گلستان نیز در این جلسه اظهار کرد: از تمام تلاش‌های دولت سیزدهم که اقدامات در راستای رفع مشکلات مردمی است تقدیر می‌کنیم.

    حیدر آسیابی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اجماع و وحدت ۳ قوه برای حل مشکلات کلان استان وجود دارد و همه ما در هر سنگری که هستیم تلاش خواهیم کرد تا گام مثبتی برای رفاه، آسایش، امنیت و آرامش مردم برداریم.

    وی اضافه کرد: حل مشکل چند ساله پتروشیمی گلستان نمونه‌ای از تلاش متحدانه سه قوه برای حل مشکل مردم بوده و این وحدت و اقدامات انجام شده در پتروشیمی گلستان باید به عنوان الگو در تمام موارد در استان پیاده شود.

    رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: به طور قطع در تمام مباحث و مسائل استان اقدامات اجرایی، قانون‌گذاری و قضایی وجود دارد و همه باید دست به دست هم دهیم تا با همپوشانی و اتحاد، مسائل را با سرعت پیش ببریم و استان گلستان را به پیشرفت روز افزون برسانیم.

    آسیابی بیان کرد: گلستان نیازمند توسعه بیش از پیش است و امروز صنعت گردشگری به عنوان یک صنعت با درآمد پایدار می‌تواند اقتصاد گلستان را متحول کند.

    وی اضافه کرد: امروز با اقدامات انجام شده در روستاهای مستعد توسعه گردشگری بخصوص در روستای زیارت شاهد توقف ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم و ما امروز در کنار دستگاه اجرایی به موضوع رفع موانع حقوقی گردشگری منطقه زیارت وارد شده‌ایم.

    رئیس‌کل دادگستری گلستان بیان کرد: موضوع رفع موانع حقوقی واحدهای تولیدی و کارخانه‌های استان مسئله مهمی بود که باید حل می‌شد و ما در کنار دستگاه اجرایی و دولت تلاش کردیم در تمام شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی حاضر شویم و با رفع موانع حقوقی از اقدامات موثر اجرایی حمایت کنیم که امروز خوشبختانه شاهد رونق تولید در بسیاری از کارخانه‌های استان هستیم.

    آسیابی در پایان گفت: امید بر این داریم بتوانیم همیشه با وحدت و همدلی در راستای خدمت به مردم عزیز در نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.


    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *