×
×

۲ هزار و ۵۶۸ پروژه هفته دولت در گنبدکاووس افتتاح وعملیات اجرایی آن آغاز شد

  • کد نوشته: 43920
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۸
  • ۰
  • همزمان با چهارمین روز هفته دولت ۲ هزار و ۵۲۵ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار تقریبی ۲۴ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۴۳ پروژه به ارزش ۲۰ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال با حضور معاون استاندار گلستان و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد. به […]

  • تبلیغ هدفمند

    ۲ هزار و ۵۶۸ پروژه هفته دولت در گنبدکاووس افتتاح وعملیات اجرایی آن آغاز شد

    همزمان با چهارمین روز هفته دولت ۲ هزار و ۵۲۵ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با اعتبار تقریبی ۲۴ هزار و ۴۷۸ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۴۳ پروژه به ارزش ۲۰ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال با حضور معاون استاندار گلستان و تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی آغاز شد.
    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس روز یکشنبه در این مراسم ارزش پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان را ۴۴ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: در مجموع ۲ هزار و ۵۶۸ پروژه عمرانی و اقتصادی با اشتغالزایی ۲ هزار و ۸۶۳ نفر به مناسبت این هفته افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.
    مهدی دهرویه افزود: ۲ هزار و ۵۲۵ مورد از این پروژه‌ها افتتاحی است و عملیات اجرایی ۴۳ پروژه به ارزش ۲۰ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال آغاز شد.
    وی افتتاح مدول یک تصفیه خانه فاضلاب با ۴۱۰ میلیارد ریال اعتبار، مدرسه آق آباد، خط ۶۳ کیلوولت برق با ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار، بخشی از پروژه آبرسانی فجر، مرغداری گوشتی و تولید قطعات نظامی را از جمله پروژه‌های افتتاحی شاخص برشمرد و گفت: پروژه‌های هفته دولت امسال در مقایسه با ۲۱۷ پروژه افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی سال گذشته با رقم اعتباری هفت هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۷۹۵ نفر رشد قابل توجه‌ای داشته است.
    فرماندار گنبدکاووس صداقت، پاکدستی، مردمی بودن با روحیه انقلابی را رمز موفقیت شهیدان رجایی و باهنر دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت در نظام اسلامی از این عزیزان شروع شد و دولت سیزدهم نیز با مردمی بودن و پاکدستی تحولات خوبی را در کشور و استان گلستان رقم زده است.
    دهرویه افزود: استاندار گلستان با رویکرد جهادگرانه در به ثمر رساندن مگا پروژه‌های آشوراده، کریدور شمال به جنوب، منطقه آزاد اینچه برون و پتروشیمی تحولات بزرگی را در استان رقم زد که نشان از روحیه جهادی دولت سیزدهم دارد.
    وی حفر ۲۶ حلقه چاه برای کمک به رفع تنش‌های آبی، تخریب ۹۶ آب بندان، ساماندهی توزیع آرد و نان، تامین و تقویت برق، راه اندازی آنژیوگرافی، انجام عمل قلب باز و ایجاد مرکز سلامت، افتتاح مرکز ماده ۱۶ زنان و ایجاد ماده ۱۶ مردان ویژه معتادان متجاهر، جاده سازی و ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی را از مهمترین پروژه‌های شاخص شهرستان در ۲ سال اخیر برشمرد.
    فرماندار گنبدکاووس گفت: امسال این شهرستان رتبه نخست پروژه‌های هفته دولت استان را به خود اختصاص داده است.  
    حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبدکاووس  در مراسم متمرکز معرفی پروژه  های عمرانی و اقتصادی  هفته  دولت این شهرستان پیگیری مرکز ماده ۱۶ ، تهیه زمین نهضت ملی مسکن ، نشاط شهری و اجتماعی ، مدیریت تنش آبی و حل  مشکلات آب بندان های غیر مجاز از مهمترین اقدامات  جهادی فرماندارویژه بوده است.

    ۲ هزار و ۵۶۸ پروژه هفته دولت در گنبدکاووس افتتاح وعملیات اجرایی آن آغاز شد

    ۲ هزار و ۵۶۸ پروژه هفته دولت در گنبدکاووس افتتاح وعملیات اجرایی آن آغاز شد

    ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس

    ارسال کننده خبر : معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *