×
×

دوره آموزشی آشنایی با مهر اصالت در خراسان شمالی برگزار شد

  • کد نوشته: 43987
  • ۱۴۰۲-۰۶-۰۹
  • ۰
  • ١۴٠٢/۶/٨ تعداد بازدید: ٢٨ معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی رایگان آشنایی با مهر اصالت و ویژگی‌های آن در شهرستان بجنورد خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته با اعلام این خبر افزود: دوره آموزشی آشنایی با مهر اصالت و ویژگی‌های آن رایگان و […]

    دوره آموزشی آشنایی با مهر اصالت در خراسان شمالی برگزار شد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/۶/٨

    تعداد بازدید: ٢٨

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی از برگزاری دوره آموزشی رایگان آشنایی با مهر اصالت و ویژگی‌های آن در شهرستان بجنورد خبر داد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، پروانه کلاته با اعلام این خبر افزود: دوره آموزشی آشنایی با مهر اصالت و ویژگی‌های آن رایگان و یک‌روزه ویژه فعالان صنایع‌دستی صبح روز گذشته ۷ شهریور ۱۴۰۲ در تالار عمارت مفخم بجنورد برگزار شد.

    معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خراسان شمالی تأکید کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزشی توسعه و ترویج صنایع‌دستی، ارتقای سطح دانش و به‌روز کردن تولیدات صنایع‌دستی بر اساس معیارهای ملی و بین‌المللی باتوجه‌به رعایت کیفیت، هویت و اصالت، استفاده از مواد اولیه طبیعی و مرغوب، رقابت‌پذیری، بسته‌بندی مناسب، ابتکار در طراحی و تولید و… است.

    کلاته گفت: شهرستان بجنورد به‌عنوان شهر ملی گلیم یکی از مهم‌ترین کانون‌های تولید این محصول در استان به شمار می‌رود؛ لذا ظرفیت‌های زیادی برای دریافت مهر اصالت ملی توسط فعالان این رشته وجود دارد.

    او ادامه داد: هنرمندان با شرکت در این دوره آموزشی با فرایند و شاخص‌های دریافت نشان مرغوبیت کالا و مهر اصالت آشنا شدند.

    دوره آموزشی آشنایی با مهر اصالت و ویژگی آن با حضور داوودی ملایی اوجی مدیرکل حفظ حقوق مالکیت معنوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ۷ شهریورماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در تالار عمارت مفخم برگزار شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *