×
×

دولت مردمی سیزدهم نگاه ویژه به روستا ها دارد

  • کد نوشته: 44011
  • ۱۴۰۲-۰۶-۱۰
  • ۰
  • فرماندار آزادشهر در برنامه مبزخدمت در روستای قزلجه آق امام: سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر گفت:نگاه ویژه دکتر رئیسی به روستاها بی نظیر بوده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در برنامه میزخدمت روستای قزلجه آق امام ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادخاطره شهیدان رجایی و باهنر […]

  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار آزادشهر در برنامه مبزخدمت در روستای قزلجه آق امام:

    دولت مردمی سیزدهم نگاه ویژه به روستا ها دارد

    سید جواد کریمی فرماندار آزادشهر گفت:نگاه ویژه دکتر رئیسی به روستاها بی نظیر بوده است.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان آزادشهر؛سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر در برنامه میزخدمت روستای قزلجه آق امام ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد:هفته دولت فرصتی مناسب جهت تبیین اقدامات دولت برای آحاد مردم جامعه است‌.

    وی گفت:اقدامات استاندار گلستان از جمله پتروشیمی گلستان و ده ها طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی از عملکرد خوب استاندار و معاونین و مدیران گلستان بحساب می آید.

    کریمی افزود:در چند روز گذشته کشور جمهوری اسلامی ایران با محوریت ریاست محترم جمهوری دولت سیزدهم، توانست در عرصه بین المللی موفق به پیوستن به گروه کشورهای عضو بریکس شود.

    نماینده عالی دولت با اشاره به پروژه های هفته دولت شهرستان خاطرنشان کرد: رشد۳۶۲درصدی اعتبارات پروژه عمرانی نسبت به سال گذشته،رشد۴۳۵درصدی ایجاد اشتغال و رشد ۱۰۶درصدی از بابت اعتبار و میزان سرمایه گذاری نسبت به سال گذشتع شاهد هستیم.

    فرماندار شهرستان آزادشهر با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه داخلی گفت: زمانی که این دولت کشور را تحویل گرفت، دولت قبلی بدهی زیادی به بانک‌ها داشت که رئیس جمهور و دولتمردان شروع به تسویه این بدهی ها کردند.

    وی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات امسال خیلی حساس تر از قبل است یا توجه به اینکه عده ای می خواهند همه پرسی برای کل نظام برگزار کنند به همین علت وظیفه ما بیشتر و سنگین تر از گذشته است.

     

    ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *