×
×

آمادگی کامل برای ارائه خدمات‌دهی به مسافران در دهه پایانی ماه صفر

  • کد نوشته: 44456
  • ۱۴۰۲-۰۶-۲۲
  • ۰
  • ١۴٠٢/۶/٢٢ تعداد بازدید: ٨ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در جلسه ستاد خدمات سفر دهه پایانی ماه صفر گفت: با توجه به نزدیک‌شدن به ایام دهه پایانی ماه صفر و تعطیلات پیشرو و افزایش سفرها، همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی در آمادگی کامل باشند و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات […]

    آمادگی کامل برای ارائه خدمات‌دهی به مسافران در دهه پایانی ماه صفر
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/۶/٢٢

    تعداد بازدید: ٨

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی در جلسه ستاد خدمات سفر دهه پایانی ماه صفر گفت: با توجه به نزدیک‌شدن به ایام دهه پایانی ماه صفر و تعطیلات پیشرو و افزایش سفرها، همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی در آمادگی کامل باشند و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در نظر گرفته شود.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، مهدی رشیدی در جلسه ستاد خدمات سفر دهه پایانی ماه صفر که صبح روز گذشته ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۲ در استانداری برگزار شد، با تأکید بر اینکه نظارت بر خدمات‌دهی به مسافران باید به‌صورت مستمر وجود داشته باشد، گفت: سامان‌دهی و نظارت بر مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی بین‌راهی، مساجد و نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و… در طول مسیر انجام شود تا علاوه بر افزایش رضایت‌مندی، زمینه افزایش جذب و ماندگاری مسافر در استان فراهم شود.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی افزود: ایمنی مسیر زائران و مسافران امام رضا (ع) در دهه پایانی صفر توسط کمک جمعی میسر می‌شود؛ لذا پلیس با همکاری راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.

    او عنوان کرد: حرکت هر ساله زائران برای زیارت حرم رضوی یک حرکت مردمی و خودجوش است و ارائه خدمات باعث امیدآفرینی است.

    در ادامه علی مستوفیان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی اصلی‌ترین نیاز مسافران و زائران در این ایام را تأسیسات گردشگری بین‌راهی دانست و افزود: بازدید روزانه از تأسیسات گردشگری و سرویس‌های بهداشتی سطح استان و به‌ویژه مسیرهای مواصلاتی برای ارائه خدمات مطلوب در حال انجام است.

    مستوفیان بیان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای سه روز بعد از شهادت امام رضا (ع) برای بازگشت زوار پای‌کار باشند، مواهب و کمیته‌های ستاد دهه پایانی ماه صفر تا سه روز بایستی به خدمات‌رسانی به زوار را ادامه دهند.

    او گفت: طی دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این ایام فعالیت تورهای گردشگری خراسان شمالی در روزهای پایانی ماه صفر لغو شد.

    زائران در صورت هرگونه شکایت، انتقاد، پیشنهاد یا درخواست راهنمایی برای اسکان، حمل‌ونقل و… در سطح ملی با شماره‌تلفن‌های ۰۹۶۲۹ و با شماره ۳۲۷۲۹۳۰۳ -۰۵۸ تماس بگیرند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *