×
×

آیین تجلیل از سربازان میراث‌فرهنگی خراسان شمالی برگزار شد

  • کد نوشته: 44978
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۵
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/۵ تعداد بازدید: ٨ فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری آیین تجلیل از سربازان این اداره کل در هفته دفاع مقدس خبر داد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، سرهنگ خلیل حاجی‌زاده با اعلام این خبر افزود: به مناسبت روز سرباز روز گذشته سه‌شنبه […]

    آیین تجلیل از سربازان میراث‌فرهنگی خراسان شمالی برگزار شد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/۵

    تعداد بازدید: ٨

    فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی از برگزاری آیین تجلیل از سربازان این اداره کل در هفته دفاع مقدس خبر داد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، سرهنگ خلیل حاجی‌زاده با اعلام این خبر افزود: به مناسبت روز سرباز روز گذشته سه‌شنبه ۵ مهر ۱۴۰۲، طی مراسمی با حضور مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم سربازان این اداره کل تجلیل شد.

    سرهنگ حاجی‌زاده ادامه داد: هرساله در دومین روز از هفته دفاع مقدس که به نام روز سرباز نام‌گذاری شده است به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از سربازانی که دوران خدمت خود را در اداره کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی می‌گذرانند تجلیل و قدردانی شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *