×
×

زنگ گردشگری در خراسان شمالی نواخته شد

  • کد نوشته: 44980
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۵
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/۵ تعداد بازدید: ۶ معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی گفت: به مناسبت روز جهانی گردشگری در دبیرستان دخترانه ۱۵ خرداد در شهرستان بجنورد نواخته شد. به‌گزارش  روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی با اعلام این خبر تأکید کرد: امروز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ هم‌زمان با آغاز هفته گردشگری، […]

    زنگ گردشگری در خراسان شمالی نواخته شد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/۵

    تعداد بازدید: ۶

    معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی گفت: به مناسبت روز جهانی گردشگری در دبیرستان دخترانه ۱۵ خرداد در شهرستان بجنورد نواخته شد.

    به‌گزارش  روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، ابوالفضل اسماعیلی با اعلام این خبر تأکید کرد: امروز چهارشنبه ۵ مهر ۱۴۰۲ هم‌زمان با آغاز هفته گردشگری، با حضور مسئولان و مدیران استانی زنگ گردشگری در دبیرستان دختران ۱۵ خرداد در شهرستان بجنورد به صدا در آمد.

    معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری طرح‌ها خراسان شمالی در آیین نواختن زنگ گردشگری افزود: این استان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خاصی در زمینه گردشگری دارد که باید تلاش کنیم با معرفی این ظرفیت‌ها، ماندگاری مسافر در استان را افزایش دهیم.

    اسماعیلی گفت: در این آیین نکوداشت با برگزاری مسابقه و طرح سؤالات مرتبط با معرفی جاذبه‌های گردشگری خراسان شمالی به دانش‌آموزان جوایزی اهدا شد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *