×
×

پیگیری حقوق عامه؛ کاهش انتظار زوجین جوان برای دریافت وام ازدواج در گلستان با ورود دستگاه قضا 

  • کد نوشته: 45012
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۶
  • ۰
  • دادستان مرکز استان گفت: خرداد امسال، میزان پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان، ۳۳ درصد بود که از باب پیگیری حقوق عامه به موضوع ورود و با نامه نگاری ، به بانکها بر پرداخت سریع تر وام ازدواج ، تاکید کردیم. محمود اسپانلو افزود: با پیگیری های صورت گرفته ، مرداد امسال از ۳ […]

    پیگیری حقوق عامه؛ کاهش انتظار زوجین جوان برای دریافت وام ازدواج در گلستان با ورود دستگاه قضا 
  • تبلیغ هدفمند

    دادستان مرکز استان گفت: خرداد امسال، میزان پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان، ۳۳ درصد بود که از باب پیگیری حقوق عامه به موضوع ورود و با نامه نگاری ، به بانکها بر پرداخت سریع تر وام ازدواج ، تاکید کردیم.
    محمود اسپانلو افزود: با پیگیری های صورت گرفته ، مرداد امسال از ۳ هزار و ۹۸۷ متقاضی ، که ثبت نام کرده بودند ۳ هزار و ۴۰۹ نفر  وام ازدواج خود را دریافت کردند  که نزدیک به  ۸۶ درصد متقاضیان را تشکیل می دهد.
    دادستان اسپانلو افزود: بقیه متقاضیان هم در مرحله تکمیل پرونده هستند و پس از تکمیل این فرآیند ، وام ازدواج خود را دریافت می کنند .
    وی گفت: با همکاری موثر بانکهای استان شاهد رشد خوبی در پرداخت وام ازدواج هستیم.
    وی گفت: در قانون حمایت از جوانی جمعیت،  مجازات درجه ۵ برای کسانی که این قانون را اجرا نمی کنند ، پیش بینی شده است و بر همین اساس در  نامه نگاری به تمام روسای بانکها،  به آنها درباره تاخیر در پرداخت  وام ازدواج هشدار داده شد .

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *