×
×

سنگر اقتصاد کشور به دست دشمن فتح نخواهد شد

  • کد نوشته: 45099
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۷
  • ۰
  • به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» در همایش «کارگران، طلایه‌داران دفاع مقدس» که در شهرستان بابل برگزار شد، گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا سنگر اقتصادی کشور را از دست ملت ایران خارج کند اما با اقدامات دولت و تلاش بی‌نظیر کارگران سنگر اقتصاد کشور از […]

    سنگر اقتصاد کشور به دست دشمن فتح نخواهد شد
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» در همایش «کارگران، طلایه‌داران دفاع مقدس» که در شهرستان بابل برگزار شد، گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند تا سنگر اقتصادی کشور را از دست ملت ایران خارج کند اما با اقدامات دولت و تلاش بی‌نظیر کارگران سنگر اقتصاد کشور از سوی دشمن فتح نخواهد شد.

     

    معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه نقش کارگران در بی‌اثر کردن تحریم‌ها بی‌نظیر بود، تصریح کرد:  قشر زحمتکش جامعه کارگری نقش ممتازی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

     

    رعیتی‌فرد با اشاره به اینکه دولت با تمام توان در پی کاهش تورّم و رونق تولید است، خاطرنشان کرد: دغدغه‌ جدی آن است که در حوزه امنیت شغلی و ارتقای معیشت کارگران تلاشی مضاعف انجام شود.

     

    وی ادامه داد: با همان رویه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس مقابل دشمن ایستادگی کردیم و یک وجب از خاک میهن را از دست ندادیم در حوزه اقتصادی هم توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.

     

    معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه در دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت مردمی و بسیج توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم، بیان کرد: امروز هم با استفاده از همین ظرفیت و تلاش تولیدگران و کارگران زحمتکش به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کنیم.

     

    رعیتی‌فرد با اشاره به اینکه دولت سیزدهم عقب‌ماندگی‌های زیادی که به‌جای مانده از گذشته بود را جبران کرده است، افزود: تمام تلاش‌ ما این است تا برای بهبود معیشت جامعه هدف ۵۰ میلیون نفری کارگری اقدامات خوبی را انجام دهیم.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *