×
×

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی اسفراین

  • کد نوشته: 45200
  • ۱۴۰۲-۰۷-۰۹
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/٩ تعداد بازدید: ٧ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین پرداخت شد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای حمایت از تأسیسات گردشگری […]

    پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی اسفراین
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/٩

    تعداد بازدید: ٧

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی در حوزه گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین پرداخت شد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، عباس توکلیان با اعلام این خبر بیان کرد: در راستای حمایت از تأسیسات گردشگری و همچنین حمایت از واحدهای تولیدی صنایع‌دستی انفرادی و مستقل در سطح شهرستان اسفراین امسال ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶ به طرح‌های اشتغال‌زایی پایدار در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی به متقاضیان واجد شرایط در سطح شهرستان اسفراین پرداخت شده است.

    رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اسفراین ادامه داد: به ۳۱ طرح در حوزه‌های گردشگری و صنایع‌دستی که شامل ۲ طرح در حوزه گردشگری که به‌صورت کارفرمایی و ۲۹ طرح در حوزه صنایع‌دستی به‌صورت خویش فرمایی است، پرداخت شده است.

    توکلیان افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و اقامتی و توانمندسازی جوامع محلی روستایی و شهری از طریق توسعه صنایع‌دستی، حمایت از واحدهای تولیدی صنایع‌دستی انفرادی و مستقل، توانمندسازی و جذب هنرآموزان صنایع‌دستی در بازار کار و … از مهم‌ترین اهداف پرداخت این تسهیلات است.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *