×
×

توسعه صنعت گردشگری، توسعه اقتصادی را به همراه دارد

  • کد نوشته: 45273
  • ۱۴۰۲-۰۷-۱۰
  • ۰
  • ١۴٠٢/٧/١٠ تعداد بازدید: ٣ فرماندار شهرستان اسفراین گفت: توسعه صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد. به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، مسلم نوری به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری و در نشست با رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت: با توجه به اینکه این شهرستان […]

    توسعه صنعت گردشگری، توسعه اقتصادی را به همراه دارد
  • تبلیغ هدفمند
    ١۴٠٢/٧/١٠

    تعداد بازدید: ٣

    فرماندار شهرستان اسفراین گفت: توسعه صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی کشور نقش بسزایی دارد.

    به‌گزارش روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان شمالی، مسلم نوری به مناسبت روز جهانی و هفته گردشگری و در نشست با رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اسفراین گفت: با توجه به اینکه این شهرستان دارای تنوع اقلیمی و جاذبه‌های مهم گردشگری است و ظرفیت‌های بالقوه‌ای را در خود دارد، توسعه صنعت گردشگری در این شهرستان یکی از الزامات است که باید تلاش بیشتری در جهت شناسایی اولویت‌ها و تجهیز زیرساخت‌ها و توسعه امکانات در جهت جذب گردشگران صورت گیرد.

    فرماندار شهرستان اسفراین ادامه داد: رونق صنعت گردشگری موجب رشد و رونق تولید و اشتغال می‌شود؛ ازاین‌رو لازم است فرایند جذب سرمایه‌گذار در این حوزه تسهیل گردد.

    نوری در ادامه پیرامون برخی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در راستای فراهم‌سازی امکانات لازم جهت حضور گردشگر در شهرستان گفت: توجه به طرح توسعه امام زاده احمد ابن موسی؛ توسعه زیرساخت‌های گردشگری در دره میلانلو و ایجاد بازارچه و توسعه مجتمع‌های گردشگری از جمله اقداماتی است که می‌تواند زمینه توسعه این صنعت را در شهرستان فراهم سازد.

    او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های گردشگری بی‌شمار است که در معرفی آن کم تلاش شده است و لازم است برای پیشرفت در صنعت گردشگری، هماهنگی و تعامل دستگاه‌های متولی بیشتر شود و برای ماندگاری گردشگران برنامه‌های هدفمند را پیش‌بینی کرد.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *